Preskoči na glavni sadržaj

Kiselost organizma - uzrok svih bolesti! 10 nacina za obnavljanje balansa

Ni jedna bolest, čak ni rak, ne može se pojaviti u alkalnoj sredini."
~ Otto Heinrich Warburg 
​Mnogi ljudi imaju povišen nivo kiselosti organizma. To je tipična posljedica jedenja fabričke hrane, rafinisanih šećera i GMO.

Međutim, ne shvataju svi da je kisela sredina idealna za razvoj raka, viška tjelesne težine i mnogih drugih bolesti.
​Na sreću, stvaranje alkalne sredine u organizmu je veoma jednostavno. Alkalna sredina je potpuno suprotna kiseloj.
Evo 10 prirodnih načina za obezbjeđivanje alkalnosti organizma:
1. Najvažnije je - početi dan sa osmijehom i velikom čašom vode sa dodatkom svježeg soka od jednog limuna. Iako limun izgleda kiseo, on ima suprotno dejstvo na organizam. Pijte taj napitak na prazan želudac da biste očistili želudac.
Druga varijanta je da pijete 1-2 čaše prirodnog jabukovog sirćeta sa vodom. Dosta je 1-2 kašike sirćeta na 220 ml vode.
2. Jedite više zelene salate, začinjene limunovim sokom i maslinovim uljem visokog kvaliteta. Zeleno povrće i voće su jedan od najboljih izvora alkalnih mikroelemenata poput kalcijuma. Jedite ih tokom cijelog dana kako biste održali zdrav pH-a balans u organizmu.
3. Želite li užinati? Jedite sirovi nesoljeni badem. On sadrži mnogo alkalnih mikroelemenata poput magnezijuma i kalcijuma, koji obnavlja kiselo-alkalni balans i normalizuju šećer u krvi.
4. Pijte bademovo mlijeko i pravite frape od bobičastog voća sa zelenim prahom spirulina. Ako postoji izbor, bademovo mlijeko je uvijek poželjnije od kravljeg.
5. Idite u šetnju ili vježbajte. Aktivnost je izuzetno važna. Vjezbanje pomaže u uklanjanju kiselih produkata iz organizma.
6. Dišite duboko. U idealnom slučaju, trebalo bi da nađete mjesto sa čistim vazduhom, zasićeno kiseonikom, i posjetite ga u svakoj mogućoj prilici. Tamo (i ne samo tamo), treba piti puno vode da se uklone štetni produkti iz organizma.
7. Ne jedite meso svaki dan. Ako možete nekoliko dana bez mesa - odlično, jer svakodnevna konzumacija mesa ostavlja iza kisele taloge.
8. Odbaciti deserte sa visokim sadržajem šećera i slatke gazirane napitke. Šećer je jedna od najopasnijih kiselih namirnica. Da se neutrališe kiselina od jedne limenke gaziranog soka, potrebno je više od 30 čaša vode!
9. Uključite više povrća u ishrani. Napomena: krompir se ne računa! Paprike, šparoge, tikvice i patlidžan su veoma korisni.
10. I na kraju: jedite više prokelja. On odlično balansira ph i sadrži puno hranljivih sastojaka i korisnih enzima.
Prevod teksta: https://medmafia.ru/post/253-kislota-prichina-vseh-boleznej-vot-10-sposobov-vosstanovit-balans/
Prevela: Beba Muratović - bebamur.com ​​​​​​​ ​

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…