Preskoči na glavni sadržaj

Male promjene u kuhinji i kilogrami nestaju

Uvedete li ovih sedam promjena, kilogrami će lakše nestajati. Riječ je o sitnim promjenama, a rezultati su trajni i iznimno dobri. Za mjesec ili dva već biste mogli nositi manji konfekcijski broj.
Kuhinja je srce doma i mjesto na kojem gubite ili pobjeđujete u borbi s viškom kilograma.



Napravite slijedeće promjene:

Voće nadohvat ruke
U kuhinji mora biti voća. Još bolje ako ga operete, izrežete i spremite u zdjelice tako da ga možete izvaditi iz hladnjaka i jesti kad poželite. Pobrinite se da to bude prva stvar koju vidite kad otvorite hladnjak.

Dva razloga
Zašto ne možete smršavjeti gladujući



Salata treba biti spremna
Pripremite veću posudu salate. Jedete li salatu prije obroka, vjerojatno se nećete prejedati. No, ljudi navečer nemaju snage za pripremu salate. Pripremite je zato pije nego će vam zatrebati. U nedjelju navečer pripremite veliku zdjelu nezačinjene salate koju ćete jesti u ponedjeljak i utorak. U utorak je pripremite za dane koji slijede.

Nezdrave grickalice (slatkiši i gazirani zašećereni napici) se ne smiju nalaziti u kuhinji, a ako ih već kupite, onda ih prepakirajte
Ako već morate nešto grickati, pripremite kokice na maslinovom ulju ili grickajte neslani kikiriki iz ljuske. Ako ih ipak kupite, prepakirajte ih u manje vrećice. Tako ćete u trenutku napasti imati manje pakiranje.

Smrznite povrće i voće
Kad kupujete povrće i voće, kupite veće količine, višak smrznite i pripremite tijekom mjeseca. Imat ćete ih pri ruci za pripremu zdravih obroka. Dodajte ih u jogurte i juhe.

Kuhajte veće količine
Ako nemate naviku kuhati svaki dan, kad kuhate, kuhajte dvostruke porcije. Tako ćete drugi dan imati gotov i zdrav obrok, te nećete morati naručivati gotovu, uglavnom nezdravu hranu.

Ne iznosite na stol previše hrane
Ne stavljajte na stol cijeli obrok. Višak zamotajte ili spremite u posebne zdjele, te odnesite u drugu prostoriju dok se ne ohladi, a ako je već hladno odmah pospremite u hladnjak.



Kupite manje tanjure i veći pribor za jelo
Istraživanja pokazuju da ljudi koji jedu iz manjih tanjura ili s većim priborom za jelo (ali samo ako su gladni) brže gube suvišne kilograme.
magazin.hr

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…