Preskoči na glavni sadržaj

Trikovi za brže kuhanje


Uz smrznuti luk i povrće čak je i varivo gotovo u trenu, a osim toga još je i bolje.

Ma koliko apetit ukućana bio velik, a kućni chef prezaposlen, ne znači da se morate preorijentirati na nezdravu brzu ili gotovu hranu.


- Pokušajte kuhanje ‘začiniti’ trikovima koji štede vrijeme, pri čemu okus i tekstura hrane ostaju isti, a ručak je mnogo brže na stolu - savjetuje Bev Bennett, autorica knjige “Obroci gotovi u 30 minuta za početnike”. Iako vam se možda čini da sjeckanje luka ne traje dugo, ako narežete mnogo luka, smrznete ga i izvadite kad ste u žurbi, uštedjet će minute koje biste potrošili na guljenje i sjeckanje luka te brisanje suza.

Osim što će biti mekši i vodenast, za pirjanje će biti itekako dobar. Opskrbite se i gotovom narezanom paprikom, tikvicama i gljivama te instant-rižom koja je već prokuhana i osušena na pari te je za samo pet minuta spremna za posluživanje. Oboružajte se i gotovim umakom od rajčica, gotovom pečenom paprikom i kuhanim kukuruznim zrnima. Za krem-juhe i variva kod kojih povrće ne mora zadržati oblik umjesto svježeg upotrijebite sjeckano, smrznuto povrće koje će se lako raskuhati te i bez miksanja dati varivu punoću.
Kobasice koje za minutu preobraze jelo

Za frittate, složence i lazanje pokušajte rabiti nemasne pileće kobasice koje su već prokuhane te ih samo trebate izrezati i zapeći pa će u tren oka dodati aromu. Savršen su dodatak i pizzama. Kad pečete ražnjiće, ostavite najmanje po pet mm između komadića hrane i ražnjića.
Još brže do neodoljivih lazanja

Kad pripremate lazanje, ne gubite vrijeme na prokuhavanje tjestenine. Upotrijebite nekuhanu tjesteninu, no pripazite da pri pečenju bude potpuno prekrivena umakom kako ne bi zagorjela. I ambalaža štedi vrijeme, pa između konzervi i tetrapaka, odaberite tetrapak.
Glazura gotova za minutu

Nemate li vremena za pravljenje glazure, čim izvadite kolač iz pećnice, pospite ga s četiri šalice pjenastih marshmallowsa i 1/4 šalice mljevenoga kokosa pa ćete dobiti ukusan snježni preljev. Kokos možete zamijeniti i makom te mljevenim orašastim plodovima poput badema.
Ekspresno ‘lažiranje’ domaće kreme

Gotove kreme za kolače možete obogatiti dodate li im nasjeckane orahe ili suhe brusnice, a možete se “poigrati” i drugim sušenim voćem. Okus još više možete istaknuti dodate li gotovoj kremi naribanu limunovu ili narančinu koru, nasjeckane bademe ili ekstrakt vanilije.
Zdraviji i brži pomfrit i mesne okruglice

Umjesto da mesne okruglice pržite u ulju, ispecite ih u pećnici na 190°C i bit će gotove za 15-20 minuta. Ako ste umijesili više smjese te napravili više okruglica, ostatak zamrznite i dobro će vam doći kad sljedeći put budete u žurbi. U pećnici možete pripremiti i gotovi pomfrit, i to bez kapi ulja.

luda go

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…