Preskoči na glavni sadržaj

Pire od krompira na deset novih načina


Pire od krumpira odličan je prilog za ručak i večeru. Priprema je brza i jednostavna. Oguljene krumpire potrebno je 20-tak minuta kuhati u slanoj vodi, ocijediti i gnječilicom napraviti pire. Dodajte 250 ml toplog mlijeka i malo maslaca, sol i papar. Ovaj praktičan prilog možete pretvoriti u nešto zaista posebno uz par zanimljivih sastojaka:



1. Nasjeckajte peršin, vlasac i drugo sveježe začinsko bilje. Umjesto klasičnog maslaca možete koristiti maslac sa začinskim travama. Pire krumpir će biti aromatičniji, pogotovo u kombinaciji s roladama i mesnim okruglicama.

2. Mediteranski način - u pire umiješajte sitno narezane masline, nekoliko kapi maslinovog ulja i nasjeckane listiće svježeg bosiljka. Umjesto navedenoga možete koristiti i pesto. Najbolje se slaže s ribom i povrćem.

3. Popržite komadiće slanine ili pancete s kockicama luka. Potom umiješajte u pire i servirajte uz meso ili varivo.

4. Azijski pire - umjesto mlijeka koristite kokosovo mlijeko (može i u prahu) te dodajte malo čilija.

5. Ako pripremate odrezak, ribu ili povrće na žaru, u pire umiješajte naribani sir (Gaudu) i sjeckani vlasac.

6. Za jedinstvenu, pomalo ljutkastu aromu u pire dodajte sjeckanu rukolu. Odlično u kombinaciji s mesom na mediteranski način, umakom od rajčice i ribom.

7. Još jedna ljuta varijanta - dodajte hren i senf. Ovakav pire je pravi prilog za odreske, kotlete i kobasice.

8. Ljubitelji orašastih plodova u pire mogu staviti nasjeckane orahe, lješnjake i pinjole (prethodno popržene vatri).

9. Pire će biti još kremastiji uz kozji ili svježi sir. Krumpir se odlično slaže i s mascarponeom.

10. Ako imate više vremena, pripremite pire s pečenim češnjakom. Odstranite vrhove češnjaka, te ih prekrijete maslacem/maslinovim uljem i zamotajte u aluminijsku foliju. Stavite u pećnicu na sat vremena i 220 supnjeva. Odstranite ljuske, a pečeni češnjak pomiješajte s krumpirom.

luda go

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…