Preskoči na glavni sadržaj

Najveće greške u kuhinji


Kao i svugdje, i u kuhinji se događaju pogreške, no njih je barem lako riješiti. Donosimo deset najvećih 'grijeha' kojima trebate reći ne.


1. Previše masnoća

Ne samo zbog zdravlja, nego i zbog okusa, važno je ne koristiti puno ulja ili maslaca. Probajte smanjiti masnoće tijekom kako ne biste 'ugušili' ostale sastojke.

2. Prekuhavanje

Na kraju krajeva, ako je sirova, hrana se može vratiti na vatru, ali ako je prezapečena ili prekuhana, tu nema pomoći.

3. Previše sastojaka

Iako je eksperimentiranje s hranom odlično, nemojte pretjerivati sa začinima i sastojcima. Što više sastojaka imate, to će manje njih doći do izražaja. Potrudite se pojačati okus glavnog sastojka.

4. Pretrpavanje tave

Morate imati na umu da hrana mora dobiti prostor za kuhanje. Ako natrpate sastojke, vaša hrana će se početi pariti umjesto da se prži.

5. Tupi noževi

Ako rajčicu pilite umjesto da je režete, hitno morate naoštriti noževe. Tupi noževi 'kasape' hranu.

6. Ne koristite svježe začine

Iako su i sušeni začini dobri, trebali biste imati barem jedan do dva svježa začina, poput peršina i ružmarina.

7. Serviranje hrane

Nije potrebno trošiti vrijeme na to dok su ljudi gladni, a uz to se i hrana hladi. Iznesite hranu na stol i neka se svi sami posluže.


8. Slijepo se držite recepta

Važno je imati i osjećaj za jelo, a ne samo držati se recepta. Ako vidite da vam jelo počinje gorjeti nakon pet minuta, a u receptu stoji da se mora pržiti deset minuta, nemojte se bojati skinuti ga s vatre. Također slobodno izbacite iz recepta sve sastojke koje ne volite i prilagodite ga svojem ukusu.

9. Nikad se ne držite recepta

Ako želite impresionirati svoje goste, nekad je ipak važno držati se recepta, a ne samo ubaciti sastojke i čekati što će se dogoditi.

10. Ne zabavljate se dok kuhate

Ako vas kuhinja iritira, nešto krivo radite. Ako ste ljubitelj dobre kapljice, probajte se zagrijati čašom vina da vam kuhanje bude veselije. No, ako ne podnosite alkohol, taj dio zaobiđite da ne biste pokvarili onaj najbitniji dio – okupljanje oko hrane sa svojim najdražima, savjetuje Galtime.com.

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…