Preskoči na glavni sadržaj

Mali kuhinjski trikovi




Pržite li piletinu na masti, ona neće prskati ako u mast stavite malo brašna ili soli


Kad pečete pile, korica će izgledati ljepše ako na vrh pileta čačkalicom pričvrstite komad smrznutog maslaca.


Ako uz pile pečete krumpir, bit će ukusniji i imat će ljepšu boju, ako ih prije pečenja uvaljate u malo brašna.


Kad kuhate krumpir, izbodite one veće čačkalicom, kako bi bili kuhani u isto vrijeme kad i mali.


Tijesto sa kvascem brže će se dići ako posudu s tijestom stavite u drugu, veću posudu u kojoj je topla voda.


Listiće peršina dodajte jelu tek kad je gotovo ili prije serviranja. Tako će se u njemu sačuvati vitamini koji se uništavaju termičkom obradom, a i izgledat će primamljivije.


Želite li lako odvojiti bjelanjak od žumanjka, razbijte jaje iznad lijevka za tekućinu. Bjelanjak će proći, a žumanjak će ostati u lijevku.


Ako vam je pukla ljuska na jajetu koje želite skuhati, onda pukotinu dobro natopite limunovim sokom i stavite u hladnu vodu da se kuha.


Dobar savjet za brzo pravljenje snijega od bjelanjaka je da, prije nego što počnete lupati snijeg, nakapate nekoliko kapi limuna,


Ukoliko želite pohati meso, a nemate jaja, dovoljno je uzeti fino kukuruzno brašno!


Svježe lignje traju samo 2 dana! Prilikom kupovine liganja obratite pozornost da imaju čvrsto tijelo bijele boje s tankom, crvenkastom kožicom i tamnim pjegama, izbočene, prozirne oči i ugodan miris. Svježe lignje moraju se potrošiti u roku 2 dana.


Krumpir salata je ukusnija s vodom! Krumpir salata zahtijeva mnogo octa i ulja. Kako ne bi ostala suha i kako bi bila dovoljno kisela i masna, treba dodati vruće vode u ocat i ulje te preliti krumpir dok je još vruć. Na četvrt kg krumpira dodajte jušnu žlicu octa, dvije žlice ulja i 4-5 jušnih žlica vode. Potom dodajte luk narezan na ploške i dobro promiješajte!


Miris češnjaka na rukama uklonit ćete tako što ćete ruke istrljati peršinom.

Miris crvenog luka uklanja celer ili talog kave. Ako ste očistili veliku količinu luka i spomenuta sredstva ne pomažu, operite ruke otopinom amonijaka, a zatim limunovim sokom.


Dosadila vam je hrana uvijek istog okusa? Isprobajte ove kombinacije

1. Dodajte limun u tjesteninu - preskočite sol kada kuhate tjesteninu, te umjesto nje iscijedite pola limuna. Na ovaj ćete način vašem obroku dati svježinu, a i smanjit ćete unos soli.

2. Napravite savršene odreske pomoću kave - dodajte kavu i začine za bogatu aromu i okus. Posebno dobru kombinaciju čini mješavina kave, mljevene crvene paprike, čili praha, kumina, soli i svježe mljevene crne paprike. Dodajte prstohvat soli.

3. Probajte kajganu sa svježim sirom - jednom kada probate ovo jelo, nikada više nećete željeti jaja na drugi način. Svježi sir daje jajima glatku teksturu koja je neodoljiva. Pomiješajte dvije žlice maslaca s 1/4 šalice svježeg sira prije dodavanja razmućenih jaja. Pecite na laganoj vatri.

4. Dodajte hren u krumpir salatu - krumpir salata može biti blaga i kremasta od majoneze, ili gorka i pikantna od octa i papra. No za doista odličnu salatu, jednostavno dodajte žlićicu ili dvije hrena.

5. Napravite ćufte uz kašu od jabuke - bake su koristile ovaj trik desetljećima. Kombinirajte pola kg mljevene junetine, 2 jaja, 1 šalicu krušnih mrvica, 1 šalicu kaše od jabuke, sol i crvenu papriku. Oblikujte u kuglice, skuhajte, dodajte umak od rajčice po želji i uživajte.

6. Probajte vegetarijanski čili s čokoladnim čipsom - za aromatičan čili bogat okusom dodajte umjereno sladak čokoladni čips pri kraju kuhanja.

relaxforum



Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…