Preskoči na glavni sadržaj

Male promjene u ishrani


Upamtite: male promjene vode do velikih dobrobiti
Razmišljajte dugoročno,a ne o brzim rješenjima. Pomodne dijete koje promoviraju brzi gubitak tjelesne težine samo su kratkotrajno rješenje. Napravite postupne promjene u svojoj prehrani i životnom stilu, promjene kojih se zaista možete pridržavati.


Male izmjene onoga što jedete i koliko ste aktivni mogu dugoročno učiniti pravu razliku po Vaše zdravlje.

Budite aktivniji, češće, svaki dan
Sve vrste fizičke aktivnosti pomažu Vam sagorjeti dodatne kalorije te Vam pomažu ostati u formi. Kako biste povećali razinu energije slijedi nekoliko savjeta:

• Koristite stepenice umjesto lifta.
• Pokušajte svakodnevno hodati, najmanje 10 minuta, postupno povećavajući vrijeme na 30 minuta, 5 dana u tjednu.
• Siđite s autobusa jednu stanicu prije.
• Čišćenje učinite korisnim! Usisavanje, brisanje prašine, rad u vrtu, čišćenje automobila, savršeni su načini za sagorijevanje kalorija.

Ideje za doručak
Najbolji obrok dana, budi metabolizam te svakodnevno pomaže tijelu da se pokrene.

Recept: za pravo zimsko zagrijavanje zašto ne biste probali napraviti Alpro soya Natural kašu (ohlađenu). Za prirodnu slatkoću dodajte malo nasjeckanog suhog voća.
Narežite bananu ili voće po svom izboru u zdjelicu sa žitaricama za doručak – odaberite visokovlaknaste žitarice koje će Vas stvarno zasititi.
Za hranjivi, voćem obilati smoothie – izmiksajte svježe, konzervirano ili smrznuto voće s Alpro soya Natural i Yogurt – savršen način da započnete dan.

Ideje za glavno jelo
• Kupite mesnatije odreske; odaberite malomasne ili nemasne odreske – koristite metode pripravljanja hrane s malo masnoća.
• Uz obrok uvijek jedite povrće ili salatu – dodavanje više povrća u složence ili nadjeve za pizzu samo su neke od ideja.
• Pokušajte jesti ribu 2-3 puta tjedno, od kojih jednom trebate konzumirati ribu bogatu uljima npr. losos, skuša ili sardine.
• Za obroke s tjesteninom radije odaberite umak baziran na rajčicama nego na vrhnju ili siru.
• Uz tjesteninu i rižu zašto ne biste probali druge žitarice kao što su bulgur, pšenica ili kus kus – od njih se mogu napraviti vrlo ukusne salate i vrlo ih je lako pripremiti.

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…