Preskoči na glavni sadržaj

Kuhinjski savjeti


Bjelance

Da bi se od bjelanceta napravio dovoljno čvrst snijeg, dodaje se malo gustina i nekoliko kapi limuna.

Aluminijska folija
Tupe kuhinjske ili vrtne makaze naoštriće aluminijska folija. Deset slojeva malih komada folije naslažite jedan na drugi i prođite makazama nekoliko puta.


Ćevapi
Da masnoća ne bi prskala pri pečenju, pospite je s malo soli.

Čokolada
Ukoliko otapate čokoladu, stavite je u suvu posudu jer se u suprotnom može zgusnuti i postati žilava.

Deglaziranje
Dodavanjem vina u posudu u kojoj se peklo meso ili riba dobija se podloga za umak.

Đumbir
Oguljen koren đumbira u frižideru će duže trajati potopljen u vino.

Džem
Jak miris mesa, posebno divljači u umacima, ublažava džem od brusnica i ribizla ili kompot uz dodavanje kiselog vrhnja.

Glazura
Glazura će biti sjajna ako se kolač premaže prokuvanim pekmezom od kajsija.

Frižider
Protiv neprijatnih mirisa stavite posudu sa sodom bikarbonom.

Inćuni
Za "finger food" marinirane filete omotajte oko maslina, probodite čačkalicom, ukrasite koprom i prelijte limunom.



Feferoni
Ulje od feferona je odličan začin za salate. Odrežite peteljke i složite u staklenu teglu, zalijte maslinovim uljem i dodajte začine.


Kokice
Ako držite kukuruz u zamrzivaču, više će se raspucati i biće odličnog ukusa.

Limun
Ako vam zatreba samo nekoliko kapi limunovog soka, probušite limun iglom ili čačkalicom, iscedite potrebnu količinu pa rupicu zalepite.

Ljuske
Voda s ljuskama jaja i korom banane odlično je đubrivo za sobne biljke. Pošto voda potamni, zalijte saksije.

Mikser
Ako izmiksate malo soli u mikseru nekoliko puta mesečno, noževi će duže ostati oštri.

Jabuke
Sok od jabuka neće potamniti ako se u njega iscedi limunov sok. To važi i za iseckane jabuke ili kruške.

Noževi
Mrlje na oštrici noževa najbolje se očiste solju i limunom.

Njoke
Ukoliko ostane višak njoka, zamrznite ih na plastičnom tanjiru i pošto se zamrznu, stavite u plastične vrećice.

Odčepljivanje
Pola šoljice sode bikarbone u šoljici sirćeta je sredstvo protiv začepljenog slivnika. Dodajte malo vode i pričekajte sat vremena.

Paradajz
Kako bi se što lakše ogulila koža sa paradajza, pomoći će stavljanje u vruću vodu na pet-deset minuta. Starom paradajzu svežinu će vratiti stajanje u posoljenoj vodi tokom noći.

Soda bikarbona
Ako se raspiri plamen zbog kapanja masnoće u pećnici ili na roštilju, ugasićete ga posipanjem sode bikarbone.

Šećer
Nekoliko klinčića u šećeru će mirisati lepo, ali i oterati moljce i mrave.

Testo
Metlice od miksera se neće lepiti za testo ako se prethodno namažu uljem.

Umak
Da biste odstranili suvišnu masnoću s umaka od pečenja, upijajući kuhinjski papir prevucite preko površine umaka. Ako se posluživanje oduži, držite ga na pari iznad posude s vodom.

Vaze
Uske vaze očistite šumećim tabletama za čišćenje proteze, koje ostavite toekom noći da deluju. Pomoći će i šaka pirinča i malo sirćeta, koje ulijete pomoću levka i zatim protresite.

Pećnica
Test za pregrejanu pećnicu - ubacite komadić papira i ako pocrni, smanjite temperaturu.

Zagorevanje
Ukoliko naseckate malo luka u posudu sa zagorelom hranom nakon zagrejavanja, lakše će se očistiti. Nalijte vode i zagrejavajte.

Želatin
Ako želatin stavljate u vruć krem, najpre je pola sata držite u hladnoj vodi, istisnite pa umešajte. Za mlak krem stavlja se otopljena u mlakoj vodi sa tečnošću.

relaxforum

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…