Preskoči na glavni sadržaj

Popravite svoje kuharske vještine


Kako naučiti bolje kuhati?


Ne slušajte što kažu – vi znate kuhati Kuhanje nije vještina kojom se bavi samo nekolicina talentiranih, iako postoje brojni skupi restorani i supermarketi s ponudom egzotičnih gotovih jela kojima je u interesu da vas uvjere upravo u suprotno. Julia Child, poznata autorica mnogih kuharica i zvijezda TV-kuhinje, koja je američkoj javnosti prva predstavila tajne i tehnike francuske kuhinje, suprotstavila se ideji kuhanja kao elitističkoj razonodi. Prema njezinim riječima : » Ako znate čitati, onda znate i kuhati. «

Nabavite osnovnu kuharicu Kad vam kažu da sve što trebate učiniti da biste pripremili izvrsno jelo jest slijediti upute iz knjige, to možda i nije tako ohrabrujuće ako ne znate od koje knjige početi. Na tržištu postoji toliko kuharica koje na početnike u kuhanju često znaju djelovati zastrašujuće – kao i mnogi televizijski programi o kuhanju. Zato ako želite naučiti kuhati, nemojte početi od razvikanih primjeraka iz pera posljednjega najtraženijega slavnoga kuhara. Kupite najosnovnij i vodič kroz kuhanje – onaj koji će vam objasniti sve pojmove koji su možda sasvim jasni iskusnu kuharu, kao na primjer ” peći « , ” pržiti « ili ” blanširati « . Potražite kuharicu koja ne piše samo o jelima za posebne prigode, već onu koja vas korak po korak vodi kroz pripremu osnovnih jela – temeljaca, juha, umaka, kolača te standardnih metoda rezanja mesa, ribe i povrća. Jednom kad steknete neke vještine, proširite svoje umijeće isprobavajući recepte iz časopisa i novina. Supermarketi koji put nude svoje zbirke recepata ili imaju ponudu besplatnih kartica s receptima.



Doznajte što vaša obitelj voli Ništa neće više podići vaše samopouzdanje u kulinarskim vještinama koliko zadovoljni gosti – to jest, članovi obitelji i prijatelji koji istinski uživaju u posluženoj hrani i koji vam pokažu koliko cijene vaš trud. Pitajte sve koje im je omiljeno jelo i nastojte ih uključiti u planiranje jelovnika. Zapamtite koja jela članovi vaše obitelji najčešće naručuj u u restoranima. Pitajte ih što su jeli kod prijatelja i – ako je moguće – zamolite ih da vam nabave recept; domaćice se vole hvaliti svojim jelima i mnoge će vam vrlo rado dati svoje recepte. Slične recepte također možete potražiti u svojim kuharicama ili na internetu te tako iznenaditi ukućane posluženim omiljenim jelima.

Pročitajte čitav recept Nemojte početi kuhati dok niste recept pročitali od početka do kraja i prikupili sve sastojke na radnome stolu. Može vam se činiti očiglednim, no mnoga jela ne uspiju ako to ne učinite. Možda vam sve do sredine recepta ne piše da vam treba omekšali maslac, a dok dođete do toga dijela, vaš je maslac još uvijek u hladnjaku tvrd kao kamen. Ili možda ne piše da morate unaprijed zagrijati pećnicu i to shvatite tek kad ste već pripremili i oblikovali kolač za pečenje.

savjetnica.com

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…