Preskoči na glavni sadržaj

Par fazona sa kojima bi zaista mogli bar malo smršati

U nastavku slijedi nekoliko trikova za mršavljenje sa kojima biste možda i mogli izgubiti par kilograma, ali ne zaboravite da jedine prave rezultate daje redovno vježbanje.

savjeti za mršavljenje


Savjeti za mršavljenje


  1. Operite zube čim završite sa jelom.
  2. Jedite u prostoriji sa prigušenim svijetlima, jer su naučnici ustanovili da ljudi manje jedu kada je svijetlo prigušeno.
  3. Začinite sebi život, jer je dokazano da ljute papričice, ljuti sosovi i senf primoravaju organizam da troši i do 45% kcal više nego inače.
  4. Neki mirisi mogu da ''ubijede'' mozak da ste siti, npr.miris kafe, peperminta i kiselih jabuka.
  5. Spavajte dovoljno, jer su istraživanja pokazala da ljudi jedu mnogo više kada su neispavani.
  6. Umjesto slatkih gaziranih pića, popijte mineralnu vodu sa parčetom limuna ili narandže.
  7. U nabavku namirnice krećite uvijek punog stomaka tako ćete uspjeti da odolite iskušenju da kupite namirnice ''neprijatelje'' vaše dijete.
  8. Hranu servirajte u malim tanjirima. Logično, na ovaj način imaćete utisak da jedete više nego što je stvarno istina.
  9. Nemojte nositi široku komotnu odjeću kada jedete, ona će vam samo stvoriti utisak da možete da pojedete više.
  10. Pijte ledenu vodu zato što organizam onda mora da potroši dodatne kalorije da bi je zagrejao.
  11. Umjesto čaše soka od pomoradže pojedite cijelu pomorandžu, uštedjećete kcal, a unijeti više vitamina.
  12. Pokušajte da uvijek jedete obroke u isto vrijeme. Regularno uzimanje hrane omogućava dobru kontrolu dnevno konzumiranih namirnica, a i organizam vremenom prilagodi metabolizam na red.
  13. Pijte zeleni čaj. On ubrzava metabolizam.
  14. Umjesto životinjskih masti uzimajte biljne, pogotovo maslinovo ulje.
  15. Suzdržavajte se od probanja hrane dok kuhate.
  16. Jedite polako i dobro sažvačite svaki zalogaj (30-50 puta) tako ćete hranu natopiti pljuvačkom, što organizmu pruža osećaj sitosti, a i lakše vari hranu. Istovremeno čuvate svoj želudac.
  17. Supe, čorbe ili pečenja obavezno stavite u frižider, kada se masnoća izdvoji na površini jednostavno je odstranite i time uštedite značajan broj kalorija.
  18. U svim receptima koji nalažu korištenje pavlake pokušajte koristite jogurt.
  19. Potrudite se da uvijek budete nečime zaposleni, da imate mnogo obaveza. Dosada je jedan od najčešćih razloga nepotrebnog posezanja za hranom. Zato pišite ili čitajte zanimljive stvari.
  20. Izbjegavajte gledanje primamljivih reklama za hranu.
  21. Smanjite napola količinu tijesta koju konzumirate u toku jedne sedmice i zamijenite je svježim povrćem.
  22. Više vremena posvetite vašem izgledu: kozmetičkim, frizerskim i drugim tretmanima bilo u salonu ili kod kuće. Bolje ćete se osjećati, steći ćete veće samopouzdanje i skratiti vrijeme koje ste možda provodili uživajući u hrani.
  23. Ukoliko osjetite neizdrživu glad između obroka pojedite bananu, jabuku ili malo kokica.
  24. Popijte čašu vode prije svakog obroka, možda niste gladni već žedni.
  25. Salate ne prelivajte uljem, majonezom ili mileramom, dovoljno je malo jabukovog sirćeta, par kapi maslinovog ulja, so , biber, peršun, bosiljak ili malo vode.
  26. Popijte otprilike 8 čaša vode na dan. Voda suzbija glad i čisti organizam.


Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…