Preskoči na glavni sadržaj

Zdrava dijeta s bobičastim voćem

Smršajte 2 kg za samo 5 dana

Kupine, maline i borovnice – ovi mali prijatelji vitkog stasa pomoći će vam da za pet dana smršate čak dva kilograma. Bobičasto voće nije samo niskokalorično, već deluje i kao prirodni sagorevač masti. Bobice su takođe veoma bogate sastojcima koji obnavljaju ćelije kože i zatežu vezivno tkivo, pa ih zbog toga još zovu i bobice za podmlađivanje.

Bobičasto voće nije samo niskokalorično, već deluje i kao prirodni sagorevač masti. Bobice su takođe veoma bogate sastojcima koji obnavljaju ćelije kože i zatežu vezivno tkivo, pa su dobre i za podmlađivanje

PLAN ISHRANE
Pojedite svakog dana po 200 g svežeg kupinastog voća, koje po potrebi možete da zasladite zaslađivačem. Kao glavno jelo nudimo vam nekoliko recepata za lagani kupinasti obrok, koji bi trebalo da bude sveže pripremljen jer ćete na taj način zadržati u organizmu sve vredne sastojke voća, a masne naslage će se prosto topiti.

SOČNI DESERT OD BOROVNICE

Potrebno je (za 4 osobe)
400 g borovnica, štapić vanile, 400 g posnog mleka, so, tri jaja, dva žumanca, dve kašike šećera, 40 g bele čokolade, kašičica gustina

Priprema
Kada se mleko zagreje, dodajte mu vanilu i malo soli. Žumanca umutite sa celim jajima i šećerom, pomešajte sa 350 g propasiranih borovnica i mlekom. Smesu sipajte u 4 modlice (80 ml) i stavite ih u rernu zagrejanu na 150 stepeni oko 40 minuta kako bi se voće zgusnulo. Za preliv umutite gustin sa 2 dl mleka i izlomljenom čokoladom i mešajte na umerenoj vatri. Voće iz rerne servirajte s ovim prelivom, ostatkom voća i listom nane.
Hranljiva vrednost: 265 kal, 12 g masti, 23 g ugljenih hidrata

KAŠA OD BOBICA

Potrebno je (za 4 osobe)
300 g mešanog kupinastog voća, dve kašike limunovog soka, kašika prah šećera, četiri kašike posnog jogurta, listići nane

Priprema
Od voća, limunovog soka i šećera napravite pire i podelite ga na četiri tanjira. Svaku porciju prelijte kašikom jogurta i dekorišite listom nane.
Hranljiva vrednost: 85 kal, 1 g masti, 18 g ugljenih hidrata

KOKTEL OD MALINA

Potrebno je (za 4 čaše)
150 g jogurta, 50 g ovsenih pahuljica, 300 g malina, 50 g smeđeg šećera, 750 g posnog mleka

Priprema
Stavite na stranu osam malina, a ostalo voće izmiksujte s jogurtom, pahuljicama, šećerom i mlekom. Sipajte u čaše, a preko stavite po dve maline i list nane.
Hranljiva vrednost: 230 kal, 5 g masti, 34 g ugljenih hidrata

PENA OD KUPINA

Potrebno je (za 4 osobe)
200 g kupina, 200 ml crvenog vina, 300 ml soka od jabuke, 30 g šećera, cimet, 60 g gustina, 4 belanceta

Priprema
Zakuvajte crno vino s dve trećine soka od jabuke i cimetom. Gustin izmešajte s preostalim sokom od jabuke i uz mešanje dodajte u vruće vino. Ponovo prokuvajte. Ulupajte belenca i dodajte polako u krem od vina, pa ponovo prokuvajte. Maline dodajte u krem i stavite ih na hladno.

VOĆNO MLEKO
Potrebno je
2, 5 dl mleka, 2 dl voćnog soka od kupine ili maline, zaslađivač

Priprema
Mleku postepeno dodajte voćni sok uz neprekidno mešanje. Na kraju dodajte zaslađivač, ohladite i servirajte.


Izvor: zena.rs

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…