Preskoči na glavni sadržaj

Hit dijeta

Za 10 dana 3 kilograma manje


Praznici se bliže i da biste obukli haljinu željenog broja, predlažemo vam Azijsku dijetu. To je način ishrane zasnovan na biljnoj hrani, kao što su pirinač, povrće i sveže voće, a namirnice se pripremaju i jedu sirovo, prženo ili duboko prženo. Ovo je izuzetno zdrav režim ishrane, a za deset dana možete izgubiti do tri kilograma.
Nije važno koliko ćete tačno nečeg pojesti, bitnije je da vodite računa šta jedete
Kod azijske dijete nije važno koliko ćete tačno nečeg pojesti, nego je bitno da vodite računa šta jedete dnevno, nedeljno i mesečno. Suština Azijske dijete je u ravnoteži. Dnevni kalorijski unos svodi se na 1200 kalorija. Pogledajte spisak šta smete da jedete.

SVAKI DAN
Hleb i žitarice: Žitarice su osnova azijske ishrane. Pirinač dominira i na meniju je svaki dan. Ostale
žitarice su rezanci, kukuruz i hleb.
Povrće: Sveže povrće se jede svaki dan u velikim količinama. Poželjan izbor su šargarepa, kupus, zeleno lisnato povrće, luk.
Voće: Mnogi plodovi voća se koriste kao začini ili se uzimaju sirovo.
Orašasti plodovi: Soja u raznim oblicima.
Biljna ulja: Bilo koja vrsta.
Dnevni proizvodi koji se mogu koristiti svakodnevno su i mlečni proizvodi i riba.

JEDNOM NEDELJNO
Slatkiši: Što ređe to bolje, samo kada je neka posebna prilika u pitanju.
Živina i jaja: Jaja, piletina i ćuretina se jedu jednom nedeljni kao sastojci za glavno jelo.

JEDNOM MESEČNO
Crveno meso: Teletina, junetina i svinjetina se vrlo retko koriste u azijskoj ishrani.
Istraživanje je pokazalo da je Azijska dijeta, kao način ishrane, izuzetno zdrava. Pošto se temelji na biljnim namirnicama koje su siromašne kalorijama, dodatnoje efikasna. Ljudi veruju da je kombinacija ove hrane tajna za dug i zdrav život. Azijska dijeta ograničava masnoće, a gotovo u potpunosti eliminiše štetne zasićene masti. Mnogi istraživači veruju da je to glavni razlog zbog čega je azijska dijeta toliko zdrava.

NAJČEŠĆE GREŠKE TOKOM DIJETE

Izbor hrane
Ne sviđa vam se nešto na dijetalnom meniju, pa sami birate zamenu. Greška. Ukoliko ste na propisanoj dijeti, setite se da su je radili stručnjaci koji se razumeju u ljudsko telo. Zato izbegavajte sopstvena rešenja - inače će efekat izostati.

Vreme
Nagomilani kilogrami su došli s godinama. Zato je potrebno vreme da biste se vratili u normalu, zadajte realne ciljeve. Najbolje je da na papir napišete datume, u njih upišete kilograme koje biste voleli da izgubite.

Kretanje
Kretanje je važno bilo da ste na dijeti ili ne. Najbolji recept za skidanje kilograma je zdrava ishrana i aktivnosti. Aktivnost možete odabrati po želji, dok se za idealnu dijetu obratite stručnjaku.

Glad
Prva tri dana su najteža dok se telo ne navikne na novi način ishrane. Najčešće se odustane u prvih nekoliko dana zbog toga jer je zaista teško izdržati bez hrane na koju su vaše telo i metabolizam navikli. Ispraznite frižider i napunite ga samo namirnicama za dijetu.

Od sutra
Nemojte početi od sutra, već danas. Bez obzira koliko je sati, popijte čašu vode ili krenite na džoging. Sir zamenite surutkom, a pohovano meso pečenim. Ručku dodajte salatu, a čokoladu zamenite šakom badema.

Detoksikacija
Izdvojite barem dva dana mesečno kada ćete piti samo vodu celi dan. Voda čisti organizam od nepotrebnog smeća i toksina.

Brojanje kalorija
Nemojte da brojite kalorije. Samo će vas dodatno baciti u depresiju, kao i vaga.

Izgladnjivanje
Ni jedna dijeta koja sadrži manje od 5 obroka na dan nije dobra. Ljudsko telo je delikatna struktura koja zahteva 6 manjih obroka u danu. Zato izbegavajte dijete koje će vas čine gladnim.

{Zena}

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…