Preskoči na glavni sadržaj

Brza dijeta s pomorandžama

Za 4 dana 5 kg manje

Kad se približe praznici, svi razmišljaju o novoj, lepšoj figuri i hteli bi da se što pre reše viška kilograma. Mnogi misle da im je za to potreban čarobni štapić, ali mi imamo bolje rešenje – brzu dijetu s pomorandžama. Pomoću ovog četvorodnevnog režima ishrane kilogrami će se topiti kao od šale, a vi ćete pucati od energije jer ćete u organizam uneti obilje vitamina.



 Vitamini iz voća ubrzavaju topljenje masnih naslaga, pa je ova dijeta idealna za sve koji žele brzo da smršaju
Dr Dožan Benson, nutricionistkinja i autorka ove dijete, kaže da će vas sočno južno voće, poput pomorandži i mandarina, osvežiti i pomoći vam da se uspešno rešite nagomilanog salceta na stomaku, nogama i zadnjici.
– Voćne kiseline, enzimi i vitamini iz južnog voća podstiču razmenu materija i ubrzavaju razgradnju masti iz tkiva i sprečavaju brz nastanak novih masnih naslaga – kaže dr Benson.

PRVI DAN
Doručak: musli s pomorandžom
Iseckajte tri suve šljive koje ste prethodno potopili u sok od pomorandže i pomešajte ih sa jednom sitno iseckanom pomorandžom, jednom narendanom jabukom, tri kašike pahuljica i 100 ml posnog jogurta. Sve pospite susamom i matičnjakom.
Ručak: piletina sa žalfijom
Dva mala bataka natrljajte solju, biberom, tucanom crvenom paprikom i ispecite na teflonu. Dodajte pola glavice sitno seckanog crnog luka i tri lista žalfije, prelijte sa 60 ml supe i krčkajte pet minuta. Sklonite s ringle i dodajte isečenu pomorandžu.
Užina: sok od pomorandže
Večera: sendvič sa svežim sirom
Parče ražanog hleba premažite kašičicom svežeg sira i preko stavite šest kriški pomorandže. Uz to popijte čašu mleka.

DRUGI DAN
Doručak: musli s citrusima
Pomorandžu i grejpfrut sitno iseckajte i pomešajte sa kašikom iseckanih badema, kašikom oraha i 150 ml jogurta.
Ručak: salata od šargarepe
Pomešajte 150 g narendane šargarepe, isečenu pomorandžu, malo đumbira, dve kašike soka od pomorandže, so i biber. Od pola veze iseckanog bosiljka i dve kašike maslinovog ulja napravite preliv za salatu.
Užina: koktel-čaj
Skuvajte 200 ml voćnog čaja, ohladite ga i dodajte mu 50 ml svežeg soka od pomorandže.
Večera: neobični tiramisu
Natopite dva parčeta dvopeka s tri kašike espreso kafe i jednom pomorandžom. Premažite kremom koji ste napravili od 120 g sremskog sira i kašike meda, pa pospite pistaćima.

TREĆI DAN
Doručak: voćna salata
Pomešajte bananu, kivi, krušku, 50 g grožđa i pomorandžu i sok od jednog limuna. Izmešajte kašičicu meda i 75 g posnog jogurta pa prelijte preko voća.
Ručak: slatko-kiseli pirinač
Obarite 25 g pirinča. Na zagrejano ulje sipajte soja-sos i isečenu ljutu papričicu, kašičicu kečapa, kašičicu vinskog sirćeta, malo soka od pomorandže i malo šećera. Zalijte s tri kašike supe i kuvajte mešajući dok se šećer ne otopi. Dodajte pola glavice crnog luka i četvrt šargarepe, malo krčkajte, pa dodajte 80 g belog mesa. Kuvajte dok meso ne omekša, začinite i na kraju dodajte isečenu pomorandžu.
Užina: sok od ceđene pomorandže
Večera: pecivo sa sirom
Integralno pecivo premažite s dve kašike sremskog sira i prekrijte kriškama pomorandže.

ČETVRTI DAN
Doručak: voće s makom
Skuvajte kašiku maka s dve kašike soka od pomorandže, ostavite da odstoji desetak minuta, pa pomešajte sa 120 g sremskog sira. Odozgo stavite 25 g grožđa, 80 g pomorandže, sitno iseckanu krušku i jabuku, pa pospite mešavinom soka od limuna i vanilin šećera.
Ručak: ćureći stek
Mali ćureći stek pospite solju, biberom i karijem, pa ispecite na malo ulja. Kad izvadite meso, na ostacima masnoće propržite 50 g praziluka, dodajte 3 kašike supe, pustite da provri, pa dodajte sok od jedne pomorandže, kašičicu meda, malo ljutog senfa posolite i pobiberite. Meso servirajte s pirinčem i sve prelijte sosom.
Užina: osvežavajući miks
Izmiksujte po 40 g banane i ananasa, 100 ml soka od pomorandže i ohlađen voćni čaj.
Večera: salata od pirinča
Obarite 50 g pirinča i pomešajte ga sa 30 ml soka od pomorandže, malo soka od limuna, 25 g jogurta i 50 g isečene banane. Pomešajte s obarenim pirinčem i pospite pistaćima.

{Zena}

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled.
Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi. 
Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima.
Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.  
Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje. 

Riznica zdravih nutrijenata
Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak.
Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka.
A to je samo djelić njihovih dokazanih dobrobiti.
Slično kao i trešnje, i j…