Preskoči na glavni sadržaj

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da razviju rak dojke, srčane bolesti, dijabetes tipa 2, visoki krvni pritisak i rak debelog crijeva.

Bobičasto voće
Bobičasto voće dolazi u brojnim bojama jer sadrži snažne antioksidanse poput flavanoida. Istraživanja su dokazala da bobičasto voće povećava moždanu snagu i optimizira funkcije mozga, sprečava nastanak raka i smanjuje krvni pritisak.

Zeleno lisnato povrće
Ako redovno jedete zeleno lisnato povrće, činite pravu stvar! Osim proteina, ove namirnice pune su kalcijuma, fosfata i cijelog spektra antioksidanata koji tijelo ispunjavaju životom, raspoloženjem, zdravljem, oslobađaju od stresa, čiste krv i bistre um. Brokule, kelj, špinat, blitva su namirnice koje mnogi od nas ne vole, ali sve ove namirnice su rudnici zdravljaa. Iako baš nisu omiljena jela, uvijek možete naći načine da ih ukomponujete u svakodnevni meni.

Luk
Namirnica koja tjera suze na oči moćnija je nego što mislite. Zapravo, luk (sve vrste) je superhrana! Sadrži veliku koncentraciju najboljih među antioksidantima, a bogat je vitaminima i mineralima, kalijem, natrijem, željezom, sumporom, fosfatom, a pomaže cirkulaciju krvi i smanjuje loš holesterol.

Sjemenke
Sjemenke bundeve, suncokreta ili bilo koje druge, izuzetno su zdrave namirnice. Bogate su bjelančevinama i mineralima. Mnoge od njih sadrže omega 3 masne kiseline, kalcijum, željezo i cink. Posebno je hvaljen lan koji se savjetuje ženama s obzirom na to da njegovi sastojci sprječavaju razne ženske bolesti.

Gljive
Gljive, naravno one jestive, vjerovali ili ne, štite našu DNA od oštećenja! Iako nisu prijatnih boja; crvene, ljubičaste ili plave, gljive sadrže mnogo ovog antioksidanta –ergotionina – antioksidanta za kojeg neki stručnjaci i doktori vjeruju da će biti korišten u borbi protiv tumora. Najbogatija ovim antioksidantom među gljivama je bukovača. Gljive su sjajne na roštilju.


relaxforum
Namirnice ba

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Znate li koliko je zdrav zeleni čaj?

U zadnjih nekoliko godina se sve više priča o zelenom čaju i korisnim efektima na zdravlje. Tajna zelenog čaja je poznata od davnih vremena. Mnoge mudre stvari su došle sa istoka, koliko god mnogi od nas to ne žele priznati. Danas neću pričati o suprotnostima istoka i zapada, ali ću vam svakako s užitkom ispričati priču o zdravlju koje dolazi iz čudotvorne zelene biljke.




Zeleni čaj je izuzetno zdrav. Sadrži mnogobrojne korisne sastojke kao što su katehin, polifenoli, kofein, teofilin, kvercetin, teobromin, vitamine C, E, B i K, minerale i oligoelemente, kalij, magnezij i cink.
Obično se koristi kao napitak, ali se može koristiti za obloge i kupke.

Zeleni čaj je odličan za detoksikaciju tijela, pomaže u kontroli tjelesne težine i topljenju masnih naslaga, djeluje kao diuretik i sprečava zadržavanje tečnosti u tijelu. Blagotvorno djeluje na cirkulaciju i usporava starenje mozga. Takođe usporava cjelokupno starenje organizma.

Zeleni čaj pozitivno djeluje na zdravlje kože. Ovaj čudotvorni…