Male promjene u kuhinji i kilogrami nestaju

Uvedete li ovih sedam promjena, kilogrami će lakše nestajati. Riječ je o sitnim promjenama, a rezultati su trajni i iznimno dobri. Za mjesec ili dva već biste mogli nositi manji konfekcijski broj.
Kuhinja je srce doma i mjesto na kojem gubite ili pobjeđujete u borbi s viškom kilograma.



Napravite slijedeće promjene:

Voće nadohvat ruke
U kuhinji mora biti voća. Još bolje ako ga operete, izrežete i spremite u zdjelice tako da ga možete izvaditi iz hladnjaka i jesti kad poželite. Pobrinite se da to bude prva stvar koju vidite kad otvorite hladnjak.

Dva razloga
Zašto ne možete smršavjeti gladujući



Salata treba biti spremna
Pripremite veću posudu salate. Jedete li salatu prije obroka, vjerojatno se nećete prejedati. No, ljudi navečer nemaju snage za pripremu salate. Pripremite je zato pije nego će vam zatrebati. U nedjelju navečer pripremite veliku zdjelu nezačinjene salate koju ćete jesti u ponedjeljak i utorak. U utorak je pripremite za dane koji slijede.

Nezdrave grickalice (slatkiši i gazirani zašećereni napici) se ne smiju nalaziti u kuhinji, a ako ih već kupite, onda ih prepakirajte
Ako već morate nešto grickati, pripremite kokice na maslinovom ulju ili grickajte neslani kikiriki iz ljuske. Ako ih ipak kupite, prepakirajte ih u manje vrećice. Tako ćete u trenutku napasti imati manje pakiranje.

Smrznite povrće i voće
Kad kupujete povrće i voće, kupite veće količine, višak smrznite i pripremite tijekom mjeseca. Imat ćete ih pri ruci za pripremu zdravih obroka. Dodajte ih u jogurte i juhe.

Kuhajte veće količine
Ako nemate naviku kuhati svaki dan, kad kuhate, kuhajte dvostruke porcije. Tako ćete drugi dan imati gotov i zdrav obrok, te nećete morati naručivati gotovu, uglavnom nezdravu hranu.

Ne iznosite na stol previše hrane
Ne stavljajte na stol cijeli obrok. Višak zamotajte ili spremite u posebne zdjele, te odnesite u drugu prostoriju dok se ne ohladi, a ako je već hladno odmah pospremite u hladnjak.



Kupite manje tanjure i veći pribor za jelo
Istraživanja pokazuju da ljudi koji jedu iz manjih tanjura ili s većim priborom za jelo (ali samo ako su gladni) brže gube suvišne kilograme.
magazin.hr

Nema komentara:

Objavi komentar