Kako sačuvati zdravlje?


Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati jer misle da su u pitanju izuzetno kompleksni savjeti. Međutim, sprječavanje raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko komplimkovano koliko ljudi misle. Zapravo, vrlo je jednostavno!



Saznajte kojih šest vrsta namirnica trebate jesti ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Mnoga dosadašnja istraživanja pokazala su da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Npr.: Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Healthdošlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da razviju rak dojke, srčane bolesti, dijabetes tipa 2, visoki krvni pritisak i rak debelog crijeva.

Bobičasto voće
Bobičasto voće dolazi u brojnim bojama jer sadrži snažne antioksidanse poput flavanoida. Istraživanja su dokazala da bobičasto voće povećava moždanu snagu, sprečava nastanak raka i smanjuje krvni pritisak. Pročitajte još: Pogledajte kojih pet slatkih namirnica bez problema mogu biti zamjena za aspirin

Zeleno lisnato povrće
Ako redovno jedete zeleno lisnato povrće, činite pravu stvar! Osim proteina, ove namirnice pune su kalcijuma, fosfata i cijelog spektra antioksidanata koji tijelo ispunjavaju životom, raspoloženjem, zdravljem, oslobađaju od stresa, čiste krv i bistre um. Brokule, kelj, špinat, blitva … sve ove namirnice su rudnici zdravlja a, iako baš nisu omiljena jela, uvijek možete naći načine da ih ukomponujete u svakodnevni meni.

Luk
Namirnica koja tjera suze na oči moćnija je nego što mislite. Zapravo, luk (sve vrste) je superhrana! Sadrži veliku koncentraciju najboljih među antioksidantima, a bogat je vitaminima i mineralima, kalijem, natrijem, željezom, sumporom, fosfatom, a pomaže cirkulaciju krvi i smanjuje loš holesterol.

Sjemenke
Sjemenke bundeve, suncokreta ili bilo koje druge, izuzetno su zdrave namirnice. Bogate su bjelančevinama i mineralima. Mnoge od njih sadrže omega 3 masne kiseline, kalcijum, željezo i cink. Posebno je hvaljen lan koji se savjetuje ženama s obzirom na to da njegovi sastojci sprječavaju razne ženske bolesti.

Gljive
Gljive, naravno one jestive, vjerovali ili ne, štite našu DNA od oštećenja! Iako nisu prijatnih boja; crvene, ljubičaste ili plave, gljive sadrže mnogo ovog antioksidanta –ergotionina – antioksidanta za kojeg neki stručnjaci i doktori vjeruju da će biti korišten u borbi protiv tumora. Najbogatija ovim antioksidantom među gljivama je bukovača.

(A.S./Namirnice.ba)

Nema komentara:

Objavi komentar