Male promjene u ishrani


Upamtite: male promjene vode do velikih dobrobiti
Razmišljajte dugoročno,a ne o brzim rješenjima. Pomodne dijete koje promoviraju brzi gubitak tjelesne težine samo su kratkotrajno rješenje. Napravite postupne promjene u svojoj prehrani i životnom stilu, promjene kojih se zaista možete pridržavati.


Male izmjene onoga što jedete i koliko ste aktivni mogu dugoročno učiniti pravu razliku po Vaše zdravlje.

Budite aktivniji, češće, svaki dan
Sve vrste fizičke aktivnosti pomažu Vam sagorjeti dodatne kalorije te Vam pomažu ostati u formi. Kako biste povećali razinu energije slijedi nekoliko savjeta:

• Koristite stepenice umjesto lifta.
• Pokušajte svakodnevno hodati, najmanje 10 minuta, postupno povećavajući vrijeme na 30 minuta, 5 dana u tjednu.
• Siđite s autobusa jednu stanicu prije.
• Čišćenje učinite korisnim! Usisavanje, brisanje prašine, rad u vrtu, čišćenje automobila, savršeni su načini za sagorijevanje kalorija.

Ideje za doručak
Najbolji obrok dana, budi metabolizam te svakodnevno pomaže tijelu da se pokrene.

Recept: za pravo zimsko zagrijavanje zašto ne biste probali napraviti Alpro soya Natural kašu (ohlađenu). Za prirodnu slatkoću dodajte malo nasjeckanog suhog voća.
Narežite bananu ili voće po svom izboru u zdjelicu sa žitaricama za doručak – odaberite visokovlaknaste žitarice koje će Vas stvarno zasititi.
Za hranjivi, voćem obilati smoothie – izmiksajte svježe, konzervirano ili smrznuto voće s Alpro soya Natural i Yogurt – savršen način da započnete dan.

Ideje za glavno jelo
• Kupite mesnatije odreske; odaberite malomasne ili nemasne odreske – koristite metode pripravljanja hrane s malo masnoća.
• Uz obrok uvijek jedite povrće ili salatu – dodavanje više povrća u složence ili nadjeve za pizzu samo su neke od ideja.
• Pokušajte jesti ribu 2-3 puta tjedno, od kojih jednom trebate konzumirati ribu bogatu uljima npr. losos, skuša ili sardine.
• Za obroke s tjesteninom radije odaberite umak baziran na rajčicama nego na vrhnju ili siru.
• Uz tjesteninu i rižu zašto ne biste probali druge žitarice kao što su bulgur, pšenica ili kus kus – od njih se mogu napraviti vrlo ukusne salate i vrlo ih je lako pripremiti.

Nema komentara:

Objavi komentar