Zdrava dijeta s bobičastim voćem

Smršajte 2 kg za samo 5 dana

Kupine, maline i borovnice – ovi mali prijatelji vitkog stasa pomoći će vam da za pet dana smršate čak dva kilograma. Bobičasto voće nije samo niskokalorično, već deluje i kao prirodni sagorevač masti. Bobice su takođe veoma bogate sastojcima koji obnavljaju ćelije kože i zatežu vezivno tkivo, pa ih zbog toga još zovu i bobice za podmlađivanje.

Bobičasto voće nije samo niskokalorično, već deluje i kao prirodni sagorevač masti. Bobice su takođe veoma bogate sastojcima koji obnavljaju ćelije kože i zatežu vezivno tkivo, pa su dobre i za podmlađivanje

PLAN ISHRANE
Pojedite svakog dana po 200 g svežeg kupinastog voća, koje po potrebi možete da zasladite zaslađivačem. Kao glavno jelo nudimo vam nekoliko recepata za lagani kupinasti obrok, koji bi trebalo da bude sveže pripremljen jer ćete na taj način zadržati u organizmu sve vredne sastojke voća, a masne naslage će se prosto topiti.

SOČNI DESERT OD BOROVNICE

Potrebno je (za 4 osobe)
400 g borovnica, štapić vanile, 400 g posnog mleka, so, tri jaja, dva žumanca, dve kašike šećera, 40 g bele čokolade, kašičica gustina

Priprema
Kada se mleko zagreje, dodajte mu vanilu i malo soli. Žumanca umutite sa celim jajima i šećerom, pomešajte sa 350 g propasiranih borovnica i mlekom. Smesu sipajte u 4 modlice (80 ml) i stavite ih u rernu zagrejanu na 150 stepeni oko 40 minuta kako bi se voće zgusnulo. Za preliv umutite gustin sa 2 dl mleka i izlomljenom čokoladom i mešajte na umerenoj vatri. Voće iz rerne servirajte s ovim prelivom, ostatkom voća i listom nane.
Hranljiva vrednost: 265 kal, 12 g masti, 23 g ugljenih hidrata

KAŠA OD BOBICA

Potrebno je (za 4 osobe)
300 g mešanog kupinastog voća, dve kašike limunovog soka, kašika prah šećera, četiri kašike posnog jogurta, listići nane

Priprema
Od voća, limunovog soka i šećera napravite pire i podelite ga na četiri tanjira. Svaku porciju prelijte kašikom jogurta i dekorišite listom nane.
Hranljiva vrednost: 85 kal, 1 g masti, 18 g ugljenih hidrata

KOKTEL OD MALINA

Potrebno je (za 4 čaše)
150 g jogurta, 50 g ovsenih pahuljica, 300 g malina, 50 g smeđeg šećera, 750 g posnog mleka

Priprema
Stavite na stranu osam malina, a ostalo voće izmiksujte s jogurtom, pahuljicama, šećerom i mlekom. Sipajte u čaše, a preko stavite po dve maline i list nane.
Hranljiva vrednost: 230 kal, 5 g masti, 34 g ugljenih hidrata

PENA OD KUPINA

Potrebno je (za 4 osobe)
200 g kupina, 200 ml crvenog vina, 300 ml soka od jabuke, 30 g šećera, cimet, 60 g gustina, 4 belanceta

Priprema
Zakuvajte crno vino s dve trećine soka od jabuke i cimetom. Gustin izmešajte s preostalim sokom od jabuke i uz mešanje dodajte u vruće vino. Ponovo prokuvajte. Ulupajte belenca i dodajte polako u krem od vina, pa ponovo prokuvajte. Maline dodajte u krem i stavite ih na hladno.

VOĆNO MLEKO
Potrebno je
2, 5 dl mleka, 2 dl voćnog soka od kupine ili maline, zaslađivač

Priprema
Mleku postepeno dodajte voćni sok uz neprekidno mešanje. Na kraju dodajte zaslađivač, ohladite i servirajte.


Izvor: zena.rs

Nema komentara:

Objavi komentar