Temelji zdravlja za starije dane

Ne možete živjeti od kave, alkohola i pizza zauvijek. Sada je idealno vrijeme za položiti zdrave temelje za nekoliko desetljeća unaprijed.


Kafa s mlijekom
Jednostavna kafa s nemasnim mlijekom. Još uvijek dobivate zdravu dozu kofeina koji će vas razbuditi i mlijeka bogatog kalcijem i proteinima za jake kosti.

Zobena kaša
Pozdravite se sa šarenim žitaricama prepunim šećera iz školskih dana i dočekajte zdrave integralne žitarice. Zobena kaša je brz, zadovoljavajući doručak koji će dodati hranjive tvari na dnevni meni.

Špinat
Vrijeme je da počnete jesti povrće! Špinat je jedan od najvažnijih vrsta hranjivog povrća na planetu, tako da dramatično možete povećati kvalitetu prehrane.

Za povećanje energije
Između svakodnevnih obaveza, trebate zalogaje koji će potaknuti energiju koja vam je tako potrebna.

Niskomasni jogurt
Jogurt nudi kvalitetne ugljikohidrate i proteine u jednom praktičnom paketu. Ugljikohidrati su gorivo vašeg mozga, dok bjelančevine stabiliziraju šećer u krvi, tako da ostanete budni i koncentrirani.


Domaći miks
Kreirajte miks bogat nutrijentima koji možete stalno nositi sa sobom. Kombinacija zdravih cjelovitih žitarica, orašastih plodova i/ili suhog voća.

Štitite srce i mozak
Možda je najnoviji pregled otkrio je da su razine kolesterola povišene ili možda pamćenje nije sasvim oštro kao što je nekada bilo. Neki strateški dodaci prehrani pomoći će zadržati tijelo i najvitalnije funkcije na optimalnoj razini.

Masna riba
Ako to već niste učinili, sada je definitivno vrijeme da masne ribe kao što je divlji losos, sardina i pastrva uvrstite u tjedni jelovnik. Masnih riba je najbolji izvor za srce zdravih omega 3 masnih kiselina, koje smanjuju upale i poboljšavaju kolesterol u krvi.

Grah
Grah je jedan od najvećih izvora vlakana, smanjuje LDL ili "loš" kolesterol i rizik od srčanih bolesti. Osim toga, bogat je folnom kiselinom koja može pomoći usporiti kognitivno propadanje.

Bobičasto voće
Ispitivanja na životinjama (i prethodna ispitivanja u ljudi) upućuju na to da redovito konzumiranje bobičastog voća koje je bogato antioksidansima može pomoći očuvati memoriju i kognitivne funkcije. Dvostruki bonus: bobičasto voće, pogotovo kupine i maline, su odličan izvor vlakana.

domaci.de

Nema komentara:

Objavi komentar