Stiglo je proljeće, želite smršati?

Došlo je proleće, trebalo bi se raskomotiti, ali salce na stomaku, butinama, zadnjici... to ne dozvoljava. Reši se toga na brzinu.

Ako nemaš vremena za redovno vežbanje potrudi se da barem dva puta nedeljno pešačiš brzo. Izađi ranije iz gradskog prevoza kada ideš na posao, na primer, ili pred spavanje umesto filma, izađi napolje i prošetaj u prijatnom društvu.

Izbaci iz ishrane hleb i slatkiše, a od mlečnih proizvoda uzimaj samo jogurt i nemasno mleko.

Ako ogladniš brzo nakon obroka ne poseži za grickalicama već se napij vode. Može i gazirana, koja će popuniti ’rupe’ u stomaku i stvoriti osećaj sitosti do sledećeg obroka.

Ne preskači obroke jer ćeš u napadu gladi pojesti više nego što ti zasita treba.

Poslednji obrok mora biti lagan, najbolje su salate od svežeg ili barenog povrća, i to najmanje pet sati pre odlaska na spavanje.

Voće uzimaj samo ujutru, na prazan stomak. Tokom dana voće je dozvoljeno najmanje dva sata pre obroka. Voće nakon nekog drugog jela nema nikakvu svrhu, osim da te zasladi.

Nemoj istovremeno jesti proteine i ugljenehidrate jer se ta kombinacija teško vari. Testenine, pirinač, krompir jedi samo uz povrće, a meso uz salate.

Zeleni čaj mora postati svakodnevni napitak. Uzimaj po jednu šolju svakog dana nakon glavnog obroka, bez šećera, naravno.

I na kraju, ali možda i najbitnije - zaljubi se. Naučnici kažu da je to najbolji motiv za dijetu.

(MONDO)

Nema komentara:

Objavi komentar