Kako lakše smršaviti?

Što sporije, to bolje!
Ako pokušavate da smanjite težinu, postoje načini da vam to bude lakše

Ako spadate u one koji muku muče sa suvišnim kilogramima i stalno ste „na dijeti”, treba da znate da postoje načini da vam život bude lakši. Bitno je da zapamtite jednu stvar: što sporije gubite kilograme, novostečena težina će se duže održati.
Jedna od važnih stvari je da doručkujete. To će sprečiti osećaj gladi oko 11 časova i sačuvati vas od iskušenja da zgrabite čokoladni mafin ili nešto slično u najbližoj pekari.
Potrebno je i da pijete mnogo vode. Osim što ćete očistiti organizam od toksina, to će vas učiniti sitim i „zavarati glad”.
Jedite u pravilnim razmacima, ne čekajte da izgladnite, jer je više nego sigurno da ćete se onda prejesti.
Uvek jedite polako. Da bi signal o sitosti stigao iz stomaka u mozak potrebno je 20 minuta, pa ako budete žurili, za to vreme ćete pojesti mnogo više.
Jedite mnogo voća i povrća. To će vas zasititi i sprečiti nagli pad nivoa šećera u krvi i osećaj gladi.
Ako zaista žudite za nečim, pojedite umerenu količinu toga. Jer ako od ponedeljka žudite za čokoladnom tortom i potiskujete tu želju pet dana, u petak ćete verovatno pojesti polovinu torte.
Ne dozvolite da vam dijeta ugasi društveni život. Ako ste pozvani na večeru, namojte predlagati domaćici šta da skuva, nego jedite sve što vam se ponudi, ali u umerenim količinama. Ili, možda je još bolje da jedete kod kuće, pre polaska, pa da u gostima od svega samo probate. Ako izlazite u restoran, uzmite salatu ili podelite porciju s nekim. Ne pravite od svoje dijete opšti problem jer vas sledeći put možda neće pozvati!
Izbegavajte grickanje dok radite nešto drugo, pogotovo ako gledate televizijski program ili kuvate.
Manje kalorija ne znači da jelo mora biti neukusno. Eksperimentišite s dodacima i začinima da učinite jelo ukusnijim.
Planirajte prepodnevnu i popodnevnu užinu od voća ili pirinčanih galeta i imajte to uvek pri ruci.
Ne zaboravite da vaš organizam traži više kalorija u vreme pre menstruacije, ali srećom, i metabolizam vam je tada brži pa se nemojte previše kažnjavati zbog veće količine hrane.
Ograničite unos alkohola pošto on stimuliše apetit. Ako baš jako želite da nešto popijete, držite se suvog belog vina.
Naučite da sebe nagradite nečim drugim umesto hrane, na primer novom knjigom, filmom ili časopisom.
Ne budite opsednuti hranom i time šta smete da jedete a šta ne. Kažite sebi da ako nešto zaista želite, to možete da uzmete pa nećete sve vreme misliti samo na hranu. Nema ničeg dosadnijeg od osobe koja govori samo o dijeti koju drži!
Ne odustajte od dijete zato što ste pojeli nešto što u vama izaziva osečaj krivice. Važnije je šta se dešava većinu vremena, pa ako se držite plana ishrane od ponedeljka do subote, ne odbacujte sve dotadašnje napore samo zato što ste pojeli čokoladnu penu uz nedeljni ručak.
Često perite zube. Kad imate svež osećaj u ustima, manje je verovatno da ćete posegnuti za grickalicama.
Ako ste se prejeli, možda postoji psihološki razlog za to, pa ne bi bilo loše da potražite savet psihologa ili da posetite svog lekara.

domaci.de

Nema komentara:

Objavi komentar