Kako izgubiti 15 kilograma za 15 dana?

Doručak je isti tokom svih 15 dana, a sastoji se od: 1 pomorandže (može i kruška, breskva, dinja ili lubenica), 1 dvopeka i 1 šolje čaja ili kafe bez šećera.

1. DAN

# Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kisela pavlaka
# Večera: 2 paradajza (ili 2 dl kuvanog paradajza), 2 kuvana jajeta, 1/2 zelene salate (ili 1 krastavac)
2. DAN

# Ručak: 1 pomorandža, 1 jaje, 1 kisela pavlaka, 2 dvopeka
# Večera: 125 grama mlevene junetine, 1 paradajz, 1 pomorandža, 1 dvopek, 1 šolja čaja ili kafe
3. DAN

# Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kisela pavlaka, 1 glavica salate (ili 2 krastavca), napici bez šećera
# Večera: 125 grama mlevenog mesa, 1 pomorandža, 1 dvopek, 1 šolja kafe ili čaja
4. DAN

# Ručak: 125 grama kravljeg sira, 1 paradajz (ili 1 dl kuvanog paradajza), 1 dvopek
# Večera: 125 grama mlevenog mesa, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 dvopek
5. DAN

# Ručak: 200 grama kuvanog mesa ili ribe, 1 paradajz, 1 dvopek
# Večera: 1/2 kg kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir), 1 jaje, 1 paradajz

Držanjem ove dijete, nakon pet dana izgubi se 2,5 - 3 kilograma. Nakon toga, dijeta se ponavlja još dva puta. Za 15 dana uz ovu dijetu izgubi se 15 kilograma. Da se kilogrami ne bi ponovo vratili, nakon dijete treba jesti normalno, s tim što svakog ponedeljka treba jesti sledeće:

# Doručak: 1 čaša soka od limuna bez šećera
# Ručak: 1 jabuka, 1 dvopek
# Večera: 1 jaje, 1 paradajz, 1 dvopek

Za vreme dijete nije dozvoljeno unošenje alkoholnih pića. Navedene namirnice mogu se uzimati tople ili hladne, ali je važno da se namirnice uzimaju pomenutim propisanim redom i da se pri tom nijedna ne izostavi. Sistem je već ispitan i proveren. Ukoliko se namirnice ne unose datim redom ili se izmešaju - rezultati će izostati.

 domaci.de

Nema komentara:

Objavi komentar