Hit dijeta

Za 10 dana 3 kilograma manje


Praznici se bliže i da biste obukli haljinu željenog broja, predlažemo vam Azijsku dijetu. To je način ishrane zasnovan na biljnoj hrani, kao što su pirinač, povrće i sveže voće, a namirnice se pripremaju i jedu sirovo, prženo ili duboko prženo. Ovo je izuzetno zdrav režim ishrane, a za deset dana možete izgubiti do tri kilograma.
Nije važno koliko ćete tačno nečeg pojesti, bitnije je da vodite računa šta jedete
Kod azijske dijete nije važno koliko ćete tačno nečeg pojesti, nego je bitno da vodite računa šta jedete dnevno, nedeljno i mesečno. Suština Azijske dijete je u ravnoteži. Dnevni kalorijski unos svodi se na 1200 kalorija. Pogledajte spisak šta smete da jedete.

SVAKI DAN
Hleb i žitarice: Žitarice su osnova azijske ishrane. Pirinač dominira i na meniju je svaki dan. Ostale
žitarice su rezanci, kukuruz i hleb.
Povrće: Sveže povrće se jede svaki dan u velikim količinama. Poželjan izbor su šargarepa, kupus, zeleno lisnato povrće, luk.
Voće: Mnogi plodovi voća se koriste kao začini ili se uzimaju sirovo.
Orašasti plodovi: Soja u raznim oblicima.
Biljna ulja: Bilo koja vrsta.
Dnevni proizvodi koji se mogu koristiti svakodnevno su i mlečni proizvodi i riba.

JEDNOM NEDELJNO
Slatkiši: Što ređe to bolje, samo kada je neka posebna prilika u pitanju.
Živina i jaja: Jaja, piletina i ćuretina se jedu jednom nedeljni kao sastojci za glavno jelo.

JEDNOM MESEČNO
Crveno meso: Teletina, junetina i svinjetina se vrlo retko koriste u azijskoj ishrani.
Istraživanje je pokazalo da je Azijska dijeta, kao način ishrane, izuzetno zdrava. Pošto se temelji na biljnim namirnicama koje su siromašne kalorijama, dodatnoje efikasna. Ljudi veruju da je kombinacija ove hrane tajna za dug i zdrav život. Azijska dijeta ograničava masnoće, a gotovo u potpunosti eliminiše štetne zasićene masti. Mnogi istraživači veruju da je to glavni razlog zbog čega je azijska dijeta toliko zdrava.

NAJČEŠĆE GREŠKE TOKOM DIJETE

Izbor hrane
Ne sviđa vam se nešto na dijetalnom meniju, pa sami birate zamenu. Greška. Ukoliko ste na propisanoj dijeti, setite se da su je radili stručnjaci koji se razumeju u ljudsko telo. Zato izbegavajte sopstvena rešenja - inače će efekat izostati.

Vreme
Nagomilani kilogrami su došli s godinama. Zato je potrebno vreme da biste se vratili u normalu, zadajte realne ciljeve. Najbolje je da na papir napišete datume, u njih upišete kilograme koje biste voleli da izgubite.

Kretanje
Kretanje je važno bilo da ste na dijeti ili ne. Najbolji recept za skidanje kilograma je zdrava ishrana i aktivnosti. Aktivnost možete odabrati po želji, dok se za idealnu dijetu obratite stručnjaku.

Glad
Prva tri dana su najteža dok se telo ne navikne na novi način ishrane. Najčešće se odustane u prvih nekoliko dana zbog toga jer je zaista teško izdržati bez hrane na koju su vaše telo i metabolizam navikli. Ispraznite frižider i napunite ga samo namirnicama za dijetu.

Od sutra
Nemojte početi od sutra, već danas. Bez obzira koliko je sati, popijte čašu vode ili krenite na džoging. Sir zamenite surutkom, a pohovano meso pečenim. Ručku dodajte salatu, a čokoladu zamenite šakom badema.

Detoksikacija
Izdvojite barem dva dana mesečno kada ćete piti samo vodu celi dan. Voda čisti organizam od nepotrebnog smeća i toksina.

Brojanje kalorija
Nemojte da brojite kalorije. Samo će vas dodatno baciti u depresiju, kao i vaga.

Izgladnjivanje
Ni jedna dijeta koja sadrži manje od 5 obroka na dan nije dobra. Ljudsko telo je delikatna struktura koja zahteva 6 manjih obroka u danu. Zato izbegavajte dijete koje će vas čine gladnim.

{Zena}

Nema komentara:

Objavi komentar