Dijeta na bazi tečnosti

7 dana do vitkijeg tela

Lagana ishrana na bazi tečnosti oslobađa organizam nagomilanih otrova. Zato su kratak post i kompletno odricanje od čvrste hrane idealno rešenje.

Ako se na neko vreme svesno odreknete čvrste hrane, vaše telo ima šansu da se oslobodi otrova
Ako se na neko vreme svesno odreknete čvrste hrane, vaše telo ima šansu da se oslobodi otrova. Organi za varenje neće biti opterećeni razgradnjom materija, pa se mogu usredsrediti na nagomilane masti u organizmu. Telo će tada preusmeriti svoj energetski program na hranu koja se nalazi u organizmu i tako će razgraditi rezerve masti. Takav način ishrane uticaće i na vas, jer se umesto na hranu više koncentrišete na sebe.

NAPRAVITE PLAN
Ovaj režim ishrane traje sedam dana, jer je telu potrebna priprema


PRVI DAN: rasterećenje tela
Čim ustanete popijte čašu mlake vode kako biste pokrenuli varenje
Doručak: Sveža voćna salata od jedne iseckane jabuke, jednog kivija i jedne pomorandže. Umutite 150 g niskokaloričnog jogurta s kašičicom meda i prelijte preko voća
Užina: (samo ako ste gladni) sok od povrća
Ručak i večera: Pre ručka i večere obavezno popijte bar dve čaše vode. Jedite dinstano povrće ili pečeni krompir s mekim sirom.
Ovako će vaš organizam dobiti čiste, lako svarljive vlaknaste sastojke i mnogo tečnosti. To je priprema za izbacivanje otrova iz organizma



Recept za posnu supu
Potrebno je za 6 porcija: dva kilograma povrća (paprika, paradajz, praziluk, šargarepa, celer).
Priprema: isecite povrće i prelijte s tri litra hladne vode. Kad voda prokuva, krčkajte je poklopljenu oko 40 minuta. Na kraju procedite supu, povrće izvadite i nemojte ga jesti. Supu začinite ekstraktom od kvasca.


OD DRUGOG DO PETOG DANA: telo se čisti
Od drugog dana zaboravite na čvrstu hranu na četiri dana. Tokom ova tri dana creva će se potpuno isprazniti. Kada ustanete, popijte 1/4 l vode sa kašikom morske soli. Posle ovoga važno je da sledeća dva sata budete blizu toaleta.
Od drugog do petog dana važi sledeći plan ishrane:
Doručak: Čim ustanete popijte čašu mlake vode u kratkim gutljajima. Posle tuširanja popijte dve šolje biljnog čaja, najbolje od ruzmarina, jer podstiče metabolizam
Ručak: Za ručak pojedite posnu supu i posle ručka popijte dve čaše biljnog čaja
Večera: Ponovo supa, a pre spavanja se opustite čajem od nane


Signali koje vam šalje organizam
- Varenje ne funkcioniše kako treba
- Često nadimanje stomaka
- Konstantan osećaj gladi
- Problemi s kožom, siv ten
- Nervoza
- Smetnje sa snom
- Zaboravnost

ŠESTI I SEDMI DAN: vratite telu energiju
Organi za varenje moraju ponovo da se preorijentišu na pojačanu ishranu. Nemojte se preopteretiti velikim porcijama i brzim žvakanjem. Pre svakog obroka sednite za sto i uživajte u čvrstoj hrani. Videćete da sva hrana ima mnogo intenzivniji ukus.
Doručak: Čim ustanete popijte čašu mlake vode sa sokom od pola limuna. Isecite jednu jabuku i polako pojedite
Ručak: Posna supa
Drugog dana možete da pojedete 150 g barenog krompira sa začinima po vašem izboru
Užina: Parče tosta namažite kašikom mekog sira, pospite začinima i stavite paradajz ili papriku
Večera: Pripremite pire od 150 g krompira, jedne kašike mleka i isto toliko supe od povrća. Drugog dana pojedite posnu supu spremljenu sa 150 g šargarepe i 30 g rezanaca



{Zena}

Nema komentara:

Objavi komentar