Brza dijeta s pomorandžama

Za 4 dana 5 kg manje

Kad se približe praznici, svi razmišljaju o novoj, lepšoj figuri i hteli bi da se što pre reše viška kilograma. Mnogi misle da im je za to potreban čarobni štapić, ali mi imamo bolje rešenje – brzu dijetu s pomorandžama. Pomoću ovog četvorodnevnog režima ishrane kilogrami će se topiti kao od šale, a vi ćete pucati od energije jer ćete u organizam uneti obilje vitamina.



 Vitamini iz voća ubrzavaju topljenje masnih naslaga, pa je ova dijeta idealna za sve koji žele brzo da smršaju
Dr Dožan Benson, nutricionistkinja i autorka ove dijete, kaže da će vas sočno južno voće, poput pomorandži i mandarina, osvežiti i pomoći vam da se uspešno rešite nagomilanog salceta na stomaku, nogama i zadnjici.
– Voćne kiseline, enzimi i vitamini iz južnog voća podstiču razmenu materija i ubrzavaju razgradnju masti iz tkiva i sprečavaju brz nastanak novih masnih naslaga – kaže dr Benson.

PRVI DAN
Doručak: musli s pomorandžom
Iseckajte tri suve šljive koje ste prethodno potopili u sok od pomorandže i pomešajte ih sa jednom sitno iseckanom pomorandžom, jednom narendanom jabukom, tri kašike pahuljica i 100 ml posnog jogurta. Sve pospite susamom i matičnjakom.
Ručak: piletina sa žalfijom
Dva mala bataka natrljajte solju, biberom, tucanom crvenom paprikom i ispecite na teflonu. Dodajte pola glavice sitno seckanog crnog luka i tri lista žalfije, prelijte sa 60 ml supe i krčkajte pet minuta. Sklonite s ringle i dodajte isečenu pomorandžu.
Užina: sok od pomorandže
Večera: sendvič sa svežim sirom
Parče ražanog hleba premažite kašičicom svežeg sira i preko stavite šest kriški pomorandže. Uz to popijte čašu mleka.

DRUGI DAN
Doručak: musli s citrusima
Pomorandžu i grejpfrut sitno iseckajte i pomešajte sa kašikom iseckanih badema, kašikom oraha i 150 ml jogurta.
Ručak: salata od šargarepe
Pomešajte 150 g narendane šargarepe, isečenu pomorandžu, malo đumbira, dve kašike soka od pomorandže, so i biber. Od pola veze iseckanog bosiljka i dve kašike maslinovog ulja napravite preliv za salatu.
Užina: koktel-čaj
Skuvajte 200 ml voćnog čaja, ohladite ga i dodajte mu 50 ml svežeg soka od pomorandže.
Večera: neobični tiramisu
Natopite dva parčeta dvopeka s tri kašike espreso kafe i jednom pomorandžom. Premažite kremom koji ste napravili od 120 g sremskog sira i kašike meda, pa pospite pistaćima.

TREĆI DAN
Doručak: voćna salata
Pomešajte bananu, kivi, krušku, 50 g grožđa i pomorandžu i sok od jednog limuna. Izmešajte kašičicu meda i 75 g posnog jogurta pa prelijte preko voća.
Ručak: slatko-kiseli pirinač
Obarite 25 g pirinča. Na zagrejano ulje sipajte soja-sos i isečenu ljutu papričicu, kašičicu kečapa, kašičicu vinskog sirćeta, malo soka od pomorandže i malo šećera. Zalijte s tri kašike supe i kuvajte mešajući dok se šećer ne otopi. Dodajte pola glavice crnog luka i četvrt šargarepe, malo krčkajte, pa dodajte 80 g belog mesa. Kuvajte dok meso ne omekša, začinite i na kraju dodajte isečenu pomorandžu.
Užina: sok od ceđene pomorandže
Večera: pecivo sa sirom
Integralno pecivo premažite s dve kašike sremskog sira i prekrijte kriškama pomorandže.

ČETVRTI DAN
Doručak: voće s makom
Skuvajte kašiku maka s dve kašike soka od pomorandže, ostavite da odstoji desetak minuta, pa pomešajte sa 120 g sremskog sira. Odozgo stavite 25 g grožđa, 80 g pomorandže, sitno iseckanu krušku i jabuku, pa pospite mešavinom soka od limuna i vanilin šećera.
Ručak: ćureći stek
Mali ćureći stek pospite solju, biberom i karijem, pa ispecite na malo ulja. Kad izvadite meso, na ostacima masnoće propržite 50 g praziluka, dodajte 3 kašike supe, pustite da provri, pa dodajte sok od jedne pomorandže, kašičicu meda, malo ljutog senfa posolite i pobiberite. Meso servirajte s pirinčem i sve prelijte sosom.
Užina: osvežavajući miks
Izmiksujte po 40 g banane i ananasa, 100 ml soka od pomorandže i ohlađen voćni čaj.
Večera: salata od pirinča
Obarite 50 g pirinča i pomešajte ga sa 30 ml soka od pomorandže, malo soka od limuna, 25 g jogurta i 50 g isečene banane. Pomešajte s obarenim pirinčem i pospite pistaćima.

{Zena}

Nema komentara:

Objavi komentar