Brza dijeta protiv celulita

Za 5 dana do tela iz snova


1. DAN
Doručak: Kruške s jogurtom
Iseckajte 1 zrelu krušku i pomešajte sa 3 kašike ovsenih pahuljica, 1 kašikom pšeničnih klica, 150 g jogurta od obranog mleka, 1 kašičicom meda
Ručak: Testenina s pečurkama
Jedan crni luk i 10 g šampinjona isecite na kolutove i dodajte svež bosiljak. U drugoj posudi pomešajte kašiku susamovog ulja, kašiku soja sosa, kašiku mlevenih oraha i dodajte smesu iz prve posude. Začinite i pomešajte s kuvanom testeninom
Večera: Rižoto
Izdinstajte sitno iseckan luk i 40 g pirinča na malo ulja. Dodajte 2 dl supe od povrća i stavite 15 minuta da vri. Dodajte 1 veći sitno iseckan crni luk, 100 g paradajza i ostavite da se dinsta 10 minuta. Začinite solju i začinima

 2. DAN
Doručak: Zemička
1 ražanu zemičku premažite sa 2 kašike niskokaloričnog margarina. Stavite preko šnitu sira i 100 g krastavca iz turšije
Ručak: Paradajz čorba
250 g paradajza skuvajte, oljuštite i isecite na kocke (može i sok od paradajza za zimnicu), 1 luk i 1 čen belog luka iseckajte i prepecite na ulju. Dodajte paradajz i izdinstajte. Pospite kašičicom integralnog brašna i prelijte sa pola litra supe od povrća i ostavite 10 minuta da vri. Začinite solju, začinima i mlevenom paprikom. Dodajte 2 kašike iseckanog bosiljka i 1 kašiku na kockice iseckanog i prepečenog hleba
Večera: Hlepčić sa začinima
1 krišku integralnog hleba namažite sa 30 g mladog sira. Dodajte biljne začine. Izrendajte 2 šargarepe. Pomešajte sa solju, začinima i kašičicom limunovog soka i kašičicom ulja. Pospite kašikom prepečenih suncokretovih semenki i jedite s hlebom


3. DAN
Doručak: Musli
1 jabuku, 1 bananu i malo ananasa pomešajte sa po jednom kašikom suvog grožđa, ovsenih pahuljica, kukuruznih pahuljica i malo mleka

Ručak: Piletina s pirinčem

40 g integralnog pirinča skuvajte u posoljenoj vodi. Isecite na trake 150 g pilećih prsa, dodajte 2 kašike belog vina i soja sosa i marinirajte 15 minuta. Meso prepecite na malo ulja, posolite i začinite. Dodajte čen belog luka i jedan iseckani crni luk. Prelijte marinadom i sa pet kašika supe od povrća. Na kraju začinite i služite s pirinčem
Večera: Paradajz salata
250 g paradajza pomešajte s malim sitno seckanim cenim lukom i prelijte sa 2 kašike supe od povrća, 1 kašikom jabukovog sirćeta, 1 kašikom ulja


 4. DAN
Doručak: Hleb sa šunkom
Kriška integralnog hleba tanko premazana puterom sa šnitom šunke
Ručak: Povrće
Na malo ulja propržite 150 g krompira iseckanog na kockice. Malu tikvicu i papriku iseckajte na kockice i dodajte krompiru. Začinite solju, začinima i mlevenom paprikom. Pržite još 15 minuta. Dodajte 100 ml supe od povrća i 1 lovorov list. Pospite sa 30 g narendanog ovčijeg sira
Večera: Marinirana tikvica
250 g tikvice isečene na šnite prepecite na malo maslinovog ulja oko četiri minuta i izvadite iz tiganja. Pomešajte sa 2 kašike vinskog sirćeta, 1 belim lukom, 1 kašikom iseckanog bosiljka i 1 kašikom maslinovog ulja. Začinite solju i začinima. Tikvicu prelijte marinadom, dodajte 2 tanke šnite šunke i integralni hleb


5. DAN
Doručak: Kukuruzne pahuljice s medom
Pomešajte čašu jogurta, dve kašike meda i 4 kašike kukuruznih pahuljica
Ručak: Juneća šnicla
Jabuku i krušku isecite na kockice, prelijte kašikom limunovog soka i dodajte dve-tri sušene smokve; 100 g junećeg mesa posolite, začinite i prepecite s obe strane. Servirajte s voćem, a kao prilog služite integralni hleb
Večera: Dinstani oslić
Posolite 200 g filea oslića. Papriku iseckajte na kockice i dodajte 2 čena belog luka. Sve pecite na tiganju oko 3 minuta na puteru. Začinite, posolite i dodajte tobasko sos, 2 kašičice limunovog soka i malo peršunovog lista. Servirajte na listovima zelene salate. Uz to služite integralni hleb

Da bi ova dijeta bila delotvorna na duge staze, treba malo da promenite svoj jelovnik:- Začinite jelo svežim začinskim biljem, koje sadrži puno minerala neophodnih organizmu. Važno je da začine ne kuvate, jer tako gube vitamine
- Ugljeni hidrati prijatelji su vašeg stomaka. Ne samo da održavaju vašu dobru formu nego su zaslužni i za vaše dobro raspoloženje jer podstiču proizvodnju hormona sreće serotonina. Osim toga, održavaju nivo šećera u krvi i ne dozvoljavaju da energija opadne. Dobri energetski snabdevači su, pored testenine, i krompir, integralni hleb, pirinač i žitarice. Ali pazite, samo kada se pripremaju zdravo. Idealan prilog su paradajz, povrće i riba i govedina i piletina, a kombinacija integralnih namirnica i citrusa može da dovede do nadimanja
- Masna jela, slatke namirnice i belo pecivo ne bi trebalo da jedete zajedno jer se onda energija ne iskorišćava nego direktno taloži u vidu masnih naslaga
- Pre svakog glavnog obroka popijte čašu limunovog soka ili jabukovog sirćeta. Telo tako bolje prihvata belančevine i stvara kolagen


Izvor: zena.rs


Nema komentara:

Objavi komentar