Uloga obiteljskog obroka

U užurbanoj svakodnevici, obiteljska prehrana ne izgleda onako kako bi htjeli. Evo nekih savjeta kako unaprijedite zajedničke trenutke hranjenja u krugu obitelji.

1. Manje priče i više pokaznih vježbi.  Jedno je djeci pričati jedi zdravo, a sasvim nešto drugo je pokazati to vlastitim primjerom. Ako vi jedete pravilno i vaša djeca će imati pravilnu prehranu. Djeca prehrambene navike usvojene od roditelja kasnije prenose i na svoju djecu!

2. Svakodnevno kuću opskrbite svježim voćem i povrće. Budite maštoviti: jabuke i banane nisu jedino voće. Mrkva nije jedino povrće.

3. Organizirajte međuobroke svaki dan u isto vrijeme. Djeca vole rutinu. Neka međuobrok bude barem 2-3 sata prije ili poslije glavnog obroka.

4. Uključite djecu u pripremu hrane. I najmanja djeca će veselo primiti obavezu prikladnu uzrastu.

5. Više i teže dostupne police iskoristite za hranu bogatu mastima i dodanim šećerom (ako uopće imate takvu hranu).

6. Zajednički obiteljski obroci su vrlo važni. Započnite dan zajedničkim zajutarkom!

7. Jedite za stolom, a nikako ispred TV-a.

8. Isprobajte nove okuse i novu hranu. Djeca će nešto prihvatiti, a nešto neće i to je sasvim u redu.

9. Pravilo da treba počistiti tanjur i groženje gladnom djecom u Africi su out. Dijete treba jesti dok ne osjeti sitost. To je važno kako bi naučilo slušati osjet gladi i prestati jesti kad je želučić pun.

10. Hrana je užitak i obiteljski obroci trebaju svima biti ugodni. Odvojite dovoljno vremena za obiteljske obroke. Teške teme i razmirice ostavite za kasnije.

Izvor: www.savjetnica.com

Više informacija o zdravlju i prehrani možete pronaći na:




Nema komentara:

Objavi komentar