subota, 4. veljače 2012.

Koliko puta dnevno treba jesti?

Postoje teorije koje tvrde da je pet-šest manjih obroka dnevno idealno za održavanje savršene linije. Druge, pak, teorije tvrde da su tri redovna i obilna obroka savršena mera. Pitate se ko je u pravu?
Nutricionisti nikako da se dogovore šta je bolje za naš organizam. Da li je bolje jesti često, a pomalo ili je ispravnije držati se recepta – tri obroka dnevno.
Najnovije američko istraživanje kaže da je za gubljenje telesne težine bolje sesti za sto i pojesti tri konkretna obroka tokom dana nego pojesti veći broj mini-obroka.

Stručnjaci sa Univerziteta Perdju iz američke savezne države Indijana zaključili su da su gojazni muškarci koji sprovode neku od propisanih dijeta sa niskim unosom kalorija i visokim unosom proteina bili sitiji kad su jeli tri puta na dan nego šest puta na dan, preneo je Rojters.

U studiji je učestvovalo 27 muškaraca sa prevelikom telesnom težinom, koji su bili podeljeni u dve grupe, tako da je polovina ispitanika tokom 12 nedelja sprovodila dijetu ili sa visokim ili sa normalnim unosom proteina. Broj obroka tokom dana nije uticao na apetit muškaraca koji su unosili normalne količine proteina, ali su oni sa visokim unosom koji su jeli tri obroka dnevno bili sitiji uveče i kasno noću.

Inače, američko društvo gojaznost smatra za zdravstveni problem broj jedan.

“U popularnoj štampi se mnogo piše o broju obroka tokom dana. Iako je rašireno mišljenje da je bolje jesti više manjih obroka, izgleda da oni nisu tako korisni po kontrolu apetita kao veći obroci”, izjavila je naučnica sa Univerziteta Mizuri, dr Heder Lajdi, javlja Tanjug.

izvor: www.zenskikafe.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.