Kako dodati aromu vašim jelima?

Kupujte u »rinfuzi« Prestanite kupovati suho začinsko bilje i začine u bočicama i vrećicama kakve se prodaju u supermarketima. Radije otiđite u najbližu trgovinu zdrave hrane, gdje začine vjerojatno drže u velikim staklenkama i važu koliko vam treba. Možete kupiti koliko hoćete, više ili manje, no ako kupite više, uštedjet ćete novac. Ondje često prodaju svježije začine i mnoge iz organskog uzgoja. Aroma mljevenih obično s vremenom blijedi, zato ako kupujete puno, kupujte začine u zrnu i sami ih sameljite po potrebi. Većinu začina najbolje je čuvati u hermetički zatvorenim posudama i na tamnu mjestu.

Uzgajajte sami. U cvjetnjacima, na kuhinjskome prozoru uzgojite omiljeno začinsko bilje. Traje dulje i svježijeg je okusa od rezanih začina koji se prodaju vrećicama.

Dodajte malo vina Proslavljena britanska autorica kuharica, Elizabeth David, napisala je: » Kad bi se u svakoj kuhinji nalazila po jedna boca crnoga vina, bijeloga vina i jeftina porta za kuhanje, stotine kuhinjskih ormarića zauvijek bi bile očišćene od nagomilanih ostataka kupovnih boca umaka i svih umjetnih aroma. « Pa ako vam je ostalo nešto vina od zabave, nemojte ga baciti. Zamrznite ga u posudicama za led i uvijek ćete pri ruci imati » kockice vina « , spremne da njima obogatite umake i variva.

Uživajte u celeru Ta se namirnica često stavlja u juhe i složence kako bi ih obogatila svojim osebujnim okusom. No celer iz takvih jela obično je mekan i raskuhan. Bolje bi bilo pred kraj kuhanja dodati nekoliko žlica nasjeckanoga celera – kako bi ostao hrskav. Tako će jelo obogatiti i okusom i strukturom. Evo dobre ideje za prilog od celera uz svinjetinu: 2 žice sitno nasjeckanoga celera i 1 žlicu hrena s vrhnjem dodajte u 0,5 litre pirea od jabuka. Prema ukusu dodajte još celera ili hrena.

Ne izbjegavajte maslac Svi znamo da je maslac pun zasićenih masti i da je previše zasićenih masti loše za nas. No kad je riječ o zdravoj prehrani, nije toliko važno izbjegavanje jedne određene namirnice. Ako za doručak jedete slatka peciva, a umjesto povrća radije jedete pomfrit, onda izbjegavanje maslaca neće nimalo poboljšati vaše zdravlje. Dobri kuhari tvrde da je maslac sastojak koji jelima daje poseban okus. Zato ga upotrebljavajte u umjerenim količinama.

Izvor:www.savjetnica.com

Nema komentara:

Objavi komentar