petak, 23. rujna 2011.

Hrana koja deblja



Samo da vas podsjetimo što treba izbjegavati.
Svakodnevno bombardiranje o zdravoj i manje zdravoj hrani, kao i informacije o istoj temi nikada neće prestati. Donosimo vam pregled onih namirnica koje stručnjaci, barem u ovom trenutku, smatraju najvećim neprijateljima prihvatljive težine i zdravog života.

Putar

Maslac, sirevi i namazi sličnih sastojaka utječu na povećanje kilaže, pogotovo kad se kombiniraju skruhom. Ipak, dio mliječnih proizvoda spada u dijetalnu prehranu, poput primjerice jogurta. Običnog, ne onog voćnog.

Industrijski sokovi

Mogu proizvođači nabrajati dobrobiti svojih sokova do sutra, no ako ga pred vama nisu iscijedili iz netom ubrane naranče, računajte kako su ti napitci puni aditiva, sakrivenih šećera i nezdravih sastojaka. Posebna kategorija s još gorim nuspojavama su gazirani sokovi.



Pržene namirnice

Lignje, piletina i sve za čiju je konzumaciju potrebna friteza, odnosno velike količine ulja, ubijaju vaše krvne žile i talože se u masne naslage.

Krumpir

Neće od vas napraviti osobu prekomjerne težine, no nužno ga je konzumirati u umjerenim količinama. I što manje u obliku pržene hrane, ali i pirea koji se radi s maslacem.

Konzervirana hrana

Brzo se sprema i nakon nje nemate gomile posuđa za pranje. Ali konzervansi koji takvoj hrani omogućuju da mjesecima stoji kao svježa nisu dobri za probavu, niti za vaše zdravlje. U ovu skupinu spadaju i grickalice, poput čipsa, koji se opet radi od "zloglasnog" krumpira.



Žitarice

Ne sve žitarice, nego one pahuljice koje svi volimo jesti za doručak. Jer kad otvorite kutiju, tamo je podjednaka količina zdravih žitarica koje se kombiniraju s komadićima čokolade, meda i zašećerenih grickalica. Oprez prilikom kupnje!

Kolači od riže


Istina, sadrže zanemarivu količinu kalorija, te nimalo masnoće, ali istovremeno u njima nema nimalo vlakana i bjelančevina, zbog čega samo ostajete gladni. Nekoliko rižinih kolačića zasitit će vas, no samo na kratko. Ako pak jedete one prelivene čokoladom, čemu??

Salate

Da, i salate. One koje prekrivate dresinzima od majoneze, zalijevate decilitrima ulja, posipate parmezanom, sirom ili oraščićima...

Slatkiši

Šećer na kraju. Bomboni, torte, čokolade, uštipci. Sve sami šećer i ugljikohidrati. Sladoled – ista stvar.

Javno.hr

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.