Preskoči na glavni sadržaj

Godišnje pojedemo 3 kg otrova!


Svjetska zdravstvena organizacija procjenjuje da godišnje pojedemo oko 500 kilograma hrane, a od toga tri kilograma otrova.
Današnjoj hrani nedostaje niz hranjivih nutrijenata. Osim toga, puna je pesticida i emulgatora te tako zvanih „antinutrijenata“ , kao što je bijeli konzumni šećer, crveno meso i zasićene masnoće, koji uništavaju naš organizam i utječu na povećanje masnog potkožnog tkiva.

Najgori su „brzooslobađajući“ šećeri kao što su grickalice i „bijeli ugljikohidrati“ poput proizvoda od bijelog brašna, oljuštene riže i tjestenine.

Upravo su ti „antinutrijenti“ , između ostalog, zaslužni za stvaranje narančine kože - tijelo automatizmom potiskuje otrove od vitalnih organa na površinu kože, te se manifestira u obliku celulita.

Čovjeku dnevno potrebno 115 različitih nutrijenata

Put voća i povrća „od grane do polica supermarketa“ zna trajati i do dvije godine! Primjer je voće iz Ekvadora koje u ogromnim hladnjačama prelazi dug put do odredišnih zemalja. Osim toga, ono se bere dok je još nezrelo i dok nije razvilo sve potrebne vitamine i minerale, te do trenutka prodaje stoji „uronjeno“ u niz kemikalija kako bi se ubrzao proces dozrelivanja ali i dobilo na neodoljivom mirisu svježe ubranog voća.

Dakle, čak niti konzumiranje ove hrane u velikim količinama ne garantira da ćemo u organizam unijeti sve potrebne vitamine i minerale.

Naime, ljudskom organizmu, odnosno, ljudskoj stanici, je dnevno potrebno oko 115 različitih nutrijenata koje je gotovo nemoguće unijeti isključivo putem hrane. Procjenjuje se da današnja hrana zadovoljava tek 60 posto potreba organizma. Zbog toga Wellness trener i savjetnik za prehranu u jednoj nutricionističkoj kompaniji, Saša Momić, preporučuje korištenje prirodnih dodataka prehrani.

Stanična prehrana pomaže organizmu

Momić svojim klijentima preporučuje „staničnu prehranu“ koja se sastoji od tableta izrađenih od posebno obrađenog organskog voća i povrća, te napitaka koji sadržavaju sve nutrijente, uključujući sojine i sirutkine proteine, potrebne za dobro funkcioniranje organizma.

Naravno, stanična prehrana se koristi kao nadopuna svakodnevnoj uravnoteženoj prehrani, a u sklopu wellness programa se izbjegava ona koja sadržava veliku količinu „antinutrijenata“.

Umjerena tjelovježba nam također može pomoći da potaknemo staničnu izmjenu tvari u organizmu. Naime, da bi napravili pozitivan pomak nije potrebno da svakodnevno satima provodimo u teretani - lagani jogging ili polusatno vježbanje imati će itekakvog učinka.

source: sh.hr

Komentari

Popularni postovi s ovog bloga

Koju hranu treba često jesti?

Svi mi želimo dugo i zdravo živjeti.
Kada govorimo o zdravlju, imunitetu i svemu onome što je potrebno kako bi se to održalo, mnogi ljudi ne žele slušati,  jer misle da su u pitanju izuzetno složeni savjeti. Prevencija raznih vrsta bolesti poput raka ili srčanih bolesti nije toliko kompleksna koliko ljudi zapravo misle. Ustvari, vrlo je jednostavno!



Danas dijelim s vama informacije o tome koje namirnica treba često jesti,  ako želite dug život i odlično zdravlje.

Mahunarke
Mahunarke su pune nutrijenata i zdravih vlakana, a zbog ugljikohidrata ih tijelo sporije vari zbog čega ovi plodovi pozitivno djeluju na regulaciju šećera u krvi. Veliki broj dosadašnjih istraživanja pokazao je  da mahunarke mogu značajno smanjiti rizik od mnogih tipova tumora, posebno raka crijeva. Fitohemikalije u grahu usporavaju rast tumora, a istraživanjem sprovedenim na Harvard School of Public Health došlo se do zaključka da žene koje konzumiraju grah najmanje dva puta sedmično imaju 24 posto manje šanse da r…

Znate li zašto je tamna čokolada zdrava?

Čarolija čokoladnog okusa je poznata stotinama godina. Pitam se, koliko vas zna zašto je tamna čokolada zdrava?

Za razliku od obične čokolade koja obiluje šećerima i uglavnom ne sadrži antioksidanse, crna čokolada je pravi zlatni rudnik antioksidanasa.



Čokolada sa visokim sadržajem kakaoa (minimalno oko 80%) sadrži mnogo više antioksidanasa nego zeleni čaj ili crno vino.

1. Crna čokolada vas štiti od UV zraka

Suprotno mišljenju da je čokolada neprijatelj vašeg tena, crna čokolada vas čini ljepšima. Ako želite da zaštitite vašu kožu od oštećenja uzrokovanog sunčevim UV zracima, posegnite za tamnom čokoladom. Istraživanje objavljeno u žurnalu „Nutrition“ pokazalo je kako osobe koje redovno konzumiraju crnu čokoladu imaju glatkiju kožu, znatno  manje crvenih plikova nakon izlaganja suncu, a njihova koža duže vreme zadržava hidrataciju. Crnom čokoladom takođe možete sprečiti diskoloraciju i dispigmentacijekože uzrokovanu starenjem.

2. Crna čokolada je prijatelj vašeg srca

Harvardski struč…

Znate li koliko je zdrav zeleni čaj?

U zadnjih nekoliko godina se sve više priča o zelenom čaju i korisnim efektima na zdravlje. Tajna zelenog čaja je poznata od davnih vremena. Mnoge mudre stvari su došle sa istoka, koliko god mnogi od nas to ne žele priznati. Danas neću pričati o suprotnostima istoka i zapada, ali ću vam svakako s užitkom ispričati priču o zdravlju koje dolazi iz čudotvorne zelene biljke.




Zeleni čaj je izuzetno zdrav. Sadrži mnogobrojne korisne sastojke kao što su katehin, polifenoli, kofein, teofilin, kvercetin, teobromin, vitamine C, E, B i K, minerale i oligoelemente, kalij, magnezij i cink.
Obično se koristi kao napitak, ali se može koristiti za obloge i kupke.

Zeleni čaj je odličan za detoksikaciju tijela, pomaže u kontroli tjelesne težine i topljenju masnih naslaga, djeluje kao diuretik i sprečava zadržavanje tečnosti u tijelu. Blagotvorno djeluje na cirkulaciju i usporava starenje mozga. Takođe usporava cjelokupno starenje organizma.

Zeleni čaj pozitivno djeluje na zdravlje kože. Ovaj čudotvorni…