Ako želite smršati, jedite!


Ako želite smršaviti, jedite!
Unutar vašeg tijela, vodi se rat između stanica koje čine mišiće i one koje čine masnoće. Kako možete biti sigurni da mišići pobjeđuje u ovoj bitci? Slijedeći ovih pet strategija izgubit ćete kilograme i imat ćete prekrasno tijelo. Krenimo!

Uključite voće i povrće u svaki obrok

Vaš cilj je ispuniti tijelo sa što više obeshrabrujućih hranjivih tvari za masti, a za to je najbolje jesti voće, povrće i orašaste plodove. Studija Sveučilišta California u Los Angelesu je utvrdila da tipična osoba normalne težine konzumira oko dvije porcije voća na dan, dok prosječna osoba s viškom kilograma pojede samo jednu. Druga studija je utvrdila da voće na početku obroka smanjuje ukupni unos kalorija za 15 posto.

Jedenje voća i povrća će vam osigurati više omega 3 masnih kiselina, koje će pomoći u borbi protiv masnih naslaga na trbuhu, a vlakna će pomoći smanjiti oscilacije šećera u krvi koje dovode do osjećaja gladi.

Jedite proteine u svakom obroku

Rast mišića potiču proteini. U stvari, svaki put kada jedete 10 do 15 grama proteina, stimulirate sintezu proteina koja pomaže u izgradnji mišića. A kad jedete 30 grama, to razdoblje traje oko tri sata.

Najvažniji savjet za ljude koji žele izgubiti kilograme su proteini za doručak. U jednoj studiji, ljudi koji su počeli svoj ​​dan uz obrok od jaja izgubili su 65 posto više težine nego oni koji su jeli peciva. Cilj je jesti između 0,54 i jedan gram proteina po kilogramu tjelesne težine.

Jedite više mliječnih proizvoda. Istraživači su otkrili da su ljudi koji su jeli tri obroka dnevno imali 60 posto manje izgleda da će biti pretili od onih koji su konzumirali manje od toga.

Jedite prije i poslije vježbanja

Ovdje je velika vijest, ako volite jesti. Proteini i ugljikohidrati neposredno prije i nakon vježbanja potiču brži rast mišića i oporavak od vježbanja. Također, to može ograničiti efekte kortizola, hormona stresa koji potiče tijelo na pohranu masnoća. Kao rezultat toga, sagorijevate više masti tijekom treninga i u sljedeća 24 sata.

Jedite ugljikohidrate i proteine 30 minuta prije vježbanja i proteine poslije vježbanja. Što duže čekate na obrok nakon vježbanja, vaše tijelo će razbiti postojeće mišiće i manje graditi nove mišiće.

Konzumiranje prirodnih frapea je brz i jednostavan način da iskoristite te prednosti.

Uživajte u salati

Salate osiguravaju važne hranjive tvari koje pomažu kod mršavljenja. Najbolji primjer: folna kiselina, vitamin B u lisnatom zelenom povrću. Studija je pokazala da su oni koji su jeli najviše folne kiseline izgubili 8,5 puta više na težini nego oni koji su jeli najmanje folne kiseline.

Konzumirajte lisnato zeleno povrće kao god možete. Osim salate, dodajte špinat na omlete.

Koristite dressing sa uljem šafranike. Sadrži linolnu kiselinu koja može spriječiti nakupljanje masnoća.

Pazite na dobar doručak

Ne, to nije ostatak pizze. Kada se probudite, vaše tijelo treba hranu. Ako ne jedete, možete usporiti metabolizam i pojesti većinu kalorija krajem dana. U stvari, redovito preskakanje doručka povećava rizik od pretilosti za 450 posto.

Jedite 30 do 35 posto dnevnih kalorija rano. Proteini ​​s cjelovitim žitaricama i zdrave masti su odlična rješenja za doručak. Ako nemate vremena pojedite žitarice rano, a zatim jogurt i voće na poslu.

Ne možete jesti ujutro? Barem popijte čašu mlijeka s 1 posto mliječne masti, koja će vam dati osam grama proteina plus kalcij.

source: centar-zdravlja.net

Nema komentara:

Objavi komentar