Preskoči na glavni sadržaj

Postovi

Jedite kurkumu

Ljekovita svojstva kurkume:  Prirodna protuupalna  Prirodni antibiotik  Prirodni antiseptik  Prirodni analgetik  Ubrzava zacjeljivanje rana  Poboljšava probavu  Pročišćiva krv  Jača ligamente  Tonik za kožu  Pomaže protiv kašlja  Poboljšava astmu  Pomaze kod osteoartritisa  Usporava progresiju MS-a  Pomaže u sprečavanju stvaranja plinova / nadimanja  Snižava holesterol  Liječi čireve na želucu  Poboljšava stanje kože (psorijaza, ekcem, itd.)  Pomaže u prevenciji karcinoma (dojke, prostate, kože, debelog crijeva, limfoma, leukemija)  Sprječava napredovanje Alzheimera Pomaže u metabolizmu masti i kontroli težine  Smanjuje nuspojave kemoterapije  Jedite kurkumu! Read more at: http://doktorica.org/index.php/2019/12/09/jedite-kurkumu/#more-2504
Nedavni postovi

Sedam važnih razloga da jedete jagode

Malo ko može odoljeti crvenim, sočnim, srcolikim plodovima koji nas na proljetnim pijacama osvajaju već na prvi pogled. Riječ je, naravno, o kraljici proljeća - jagodi.  Nažalost, danas je potreban poseban oprez pri kupovini, jer se upravo ovo voće smatra jednim od najzagađenijih kad je riječ o pesticidima. Stoga, ili ih uzgojite sami u svom vrtu (uživat ćete već pri samom pogledu na njih) ili ih pak kupite kod nekog provjerenog prodavača na tržnici.   Domaća, pravilno uzgojena i netretirana jagoda obiluje moćnim sastojcima koji donose višestruke koristi za zdravlje.  Riznica zdravih nutrijenata Osim što pomažu u suzbijanju srčanih oboljenja, jagode čuvaju zdravlje vida, poboljšavaju moždane funkcije, ublažavaju artritis i druga upalna stanja, snižavaju krvni pritisak. Zahvaljujući obilju antioksidansa i polifenola, jagode također usporavaju učinke starenja, jačaju imuni sistem, štite od različitih vrsta raka. A to je samo djelić njihovih dokazanih d

Ukusni chia džem s kraljicom proljeća u glavnoj ulozi

Dolazi sezona ukusnih domaćih jagoda koje je najbolje jesti svježe, no koje također možete iskoristiti u pripremi brojnih jela. Jeste li znali da od ovog neodoljivog proljetnog voća možete u tren oka pripremiti džem koji će postati zvijezda vašeg stola? Za izradu džema od jagoda trebat će vam svega nekoliko sastojaka – jagode, chia sjemenke, cimet i zdravi javorov sirup, koji će pridonijeti njegovoj prirodnoj slatkoći. Osim što obiluje brojnim nutrijentima, ovaj ukusni džem ne sadrži bijeli šećer, što ga čini izvrsnim izborom za sve one koji paze na svoje zdravlje. Jagode i chia – za džem iz snova Jagode su prave voćne kraljice proljeća koje se mogu pohvaliti obiljem antioksidansa, vitamina C, mangana, folata i kalija. U ovom džemu one su kombinirane s niskokaloričnim chia sjemenkama, koje su izvrstan izvor vlakana, proteina i omega-3 masnih kiselina. Osim što slove kao superhrana, chia sjemenke odličan su dodatak džemu jer u dodiru s tekućinom nabubre i poprimaju

Smanjite holesterol za samo 3 mjeseca

Povišeni holesterol je jedan najvećih zdravstvenih problema današnjice. Razlozi za to su brojni – od nezdrave ishrane do stresnog načina života. Stručnjaci tvrde da hranom možete da promijenite situaciju nabolje. Donosimo vam top šest namirnica koje će vam pomoći da iz borbe s holesterolomm izađete kao pobjednik i to u svega tri mjeseca. Izaberite "pametnu" hranu Vlakna Vlakna su zapravo ugljeni hidrati, ali za razliku od onih nezdravih poput šećera i skroba, biljna vlaka do kraja varenja putuju netaknuta. Postoje topiva i netopiva vlakna. U kategoriju topivih ulaze npr. grašak i kaša, a u kategoriju netopivih npr. pšenične mekinje. Vlakna su izuzetno važna, jer pomažu u otklanjanju otpadnih stvari iz našeg tijela. Brojna istraživanja su potvrdila da vlakna smanjuju holesterol u krvi, a mogu djelovati i preventivno. Grašak, mahune i zobene mekinje samo su neke od namirnica bogate vlaknima koje bi svakako trebalo da se nađu na vašem jelovniku. Koštunjavo voće (O

Kako ishranom regulisati holesterol

Treba da se hranite tako da snizite jednu vrstu holesterola, poznatu kao LDL (low density lipoprotein, što znači lipoprotein male gustine), a povisite drugu vrstu HDL (high density lipoprotein). Razlog je taj što su LDL “negativci” koji služe kao sirovina za naslage u arterijama. Nasuprot njima “pozitivci” HDL proždiru LDL i odvode ih u jetru gde bivaju uništeni. Očigledno da su vaše arterije bezbednije ako imate više HDL, a manje LDL holesterola u krvi. Određene namirnice to postižu uništavajući štetni LDL holesterol i stvarajući korisni HDL. Prema teoriji Dr. Stajnberga arterije postaju sužene tako što posebni oblici kiseonika poznati kao slobodni radikali sudaraju se u krvi sa masnim molekulima LDL holesterola oksidišući ih. Tako se LDL užegne, kao puter kad ostane van frižidera. U ovakvom izmenjenom stanju brzo ga proždiru ćelije koje se nazivaju makrofagi. Prepunjeni masnim kapima (globulama),makrofagi se povećavaju i postaju užasne “penaste ćelije” koje se uvlače u zidove

8 namirnica koje će, čak nekoliko puta, ubrzati vaš metabolizam

Metabolizam svakog čovjeka je individualan.  Ali, ako dovoljno spavate, vježbate, pijete dosta vode i pravilno se hranite – to će ga, sigurno,  ubrzati, a kao bonus dobićete dobro zdravlje i bolje regulisanje tjelesne težine. U nastavku namirnice koje će nekoliko puta ubrzati vaš metabolizam: Dodajte ih u svoj jelovnik i posmatrajte kako vas suvišni kilogrami napuštaju i vi postajete zdraviji i vitaliniji: 1. Ljute papričice Istraživanja su pokazala da kunzumiranje ljute paprike ubrzava metabolizam, čak za 25-30%. Stvar je u tome da nas začinjena hrana tjera da se znojimo, više nego uobičajeno. To je povezano s kapsaicinom – jedinjenjem koje utiče na receptore bola u organizmu. On povećava cirkulaciju krvi i metabolizam, aktivirajući  vaše tijelo da brže sagorijeva masnoće. To znači da se vaša masnoća pretvara u tečnost 20 minuta nakon što pojedete jednu ljutu papričicu, ili porciju dobro začinjene hrane. 2. Jabuke i kruške Jabuke i kruške su najbolji saveznici kada j

Kraljica zdravlja koja čuva srce, živce i opušta mišiće: Ovih 10 namirnica su pune magnezija!

Magnezij se s pravom naziva mineralom života jer bez njega naše tijelo ne bi moglo napraviti niti jedan pokret. Ključan je za rad živčanog sustava i mišića, ali kod većine odraslih ljudi ga nedostaje. Kako biste povećali unos magnezija, neka se na vašem tanjuru svakodnevno nađu ove namirnice. 1. Bademi U 30 grama badema nalazi se 105 miligrama magnezija. Također su bogati vitaminom E, antioksidantom koji održava imunitet i pomaže u održavanju zdravlja očiju. Krcati su proteinima koji vas čine sitima i pomažu kod mršavljenja te omega 3 masnim kiselinama dobrima za srce. Kako ih je najbolje jesti? Uzmite šaku badema za zdravu užinu ili ih dodajte salati. 2. Sjemenke sezama U 30 grama prženih sjemenki sezama nalazi se 101 miligram magnezija. Sjemenke sezama također su dobar izvor željeza i vitamina B6. Umiješajte ih u granolu ili ih dodajte jelu koje pržite na naglo. 3. Sjemenke suncokreta U 30 grama sjemenki suncokreta nalazi se 128 miligrama magnezija. Sjemenke su